Gå til innhold

hei :) se hit litt :)

gramsa*j260707*+170111spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i dag på min dag 35 (idag fredag) denne syklusen... testa for ei uke siden, da var det med vanlig cb, fikk opp en tyyyyn svaaak "I", testa igjen søndag akkurat samme resultat, begge disse var med morgenurin, testa igjen mandag med cb digital på ettermiddagsurin, negativ... oki tenkte jeg... bare å vente på tr, her da... tisrdag formiddag komm det litt rødt på papiret når jeg var på do... tenkte att her er tr ja... men så kom jeg på do seinere på dagen og litt rødt på papiret da også, men ikke noe i trusa... hmm tenkte jeg... sånn har det vært og er fremdeles ingenting i trusa, bare bittelitt på papiret, og hvis jeg stikker papiret oppi litt er det litt rødt...

Alltid før når jeg har fått tr har det vært akkurat som om en propp har blitt dratt ut også blopp.... så blør jeg meg nesten i hel de 2-3første dagene... dette har aldri hendt før... har hatt litt stikkinger, veldig vondt i lysken, ett eller annet med puppene de siste dagene (ikke øm, bare ubehag liksom), kvisa som er bankers att jeg får 2 dager før tr har ikke kommet, vondt i korsryggen, og sure oppstøt har jeg følt en stund...

var derfor veldig bekymret i dag, så jeg tok kontakt med den lokale helsesøstra her i dag, og fortalte henne, hun vet om min situasjon, traff på henne mandag og fortalte om det som hadde skjedd hittil da... skal siest att før jeg fikk dattra mi på 2år hadde jeg sykluser som ei klokke, og ble lett gravid, men nå etter jeg slutta med minipillene i april har det bare vært kluss med syklusene, allt mellom 27-42dager, men blødningene har vært som den proppen....

Fortalte henne om min blødning som jeg har nå, og hun mente det var en inplantasjon (altså et egg som driver å graver seg ned i livmora mi), dette var veldig vanlig rundt det tidspunktet mens er ventet (forrige syklus var på 31 dager), dette er visstnok veldig vanlig, og mengden høres ut til att det er dette som foregår :) så nå sitter jeg her å håper att ikke blødningen øker, og att jeg får positiv test i neste uke :)

hun mente att den testen jeg tok på mandag nok ikke klarte å måle nok hcg til å få utslag, og att det kan vere både fordi jeg brukte ettermiddagsurin, og fordi kanskje det går litt tregt med hcg økinga i min kropp :)

lurer på om noen her har opplevd en sånn blødning og vil dele litt erfaring??

hva tror dere jenter?? kan jeg ha ettb lite håp eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svare på det du spør om, men har det akkurat sånn selv i dag. Har ikm i morgen. Håper så inderlig at det ikke er tanta. Bare litt rosa slim på papiret i dag. Jeg er så redd at det ikke klaffet for meg. Håper helsesøstra har rett! :)

Skrevet

hei :D da er det bare å håpe håpe og atter håpe, så krysser vi allt vi har å krysse med for ett par små spirer... :D Lykke til uansett i alle fall :D

Skrevet

Ønsker deg iallefall masse masse lykke til!

Skal teste selv i morgen! Så jeg tar tilbake litt av den lykketilen til deg! :) Hehe..

Håper vi begge er gravide å møtes i 1 trim...

Skrevet

rare greier det her.. blør fremdels litt, men veeeldig lite... stort sett bare på papiret, og det er litt mer rosa farge enn rød synes jeg..... har bemerka meg att viss jeg løfter tungt eller sitter blør jeg litt mer, men ikke mye... har bkommt noen få små flekker i trisa når jeg har bært litt for tungt, men snakk om veeeldig lite... er 4 dagen jeg blør nå, men helsesøstra sa at en implantasjonsbløding kan vare like lenge som en vanlig mensen... blør ikke om natta tydeligvis, og ekstremt lite når jeg slapper av i godstolen eller sofan... ingen klumper heller no jeg alltid vanligvis pleier å ha....

Ingen som har noen erfaringer med dette??? lurer sånn på hva som skjer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...