Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 ..en dame i nabolaget på 47 som skal føde i mars. Fødte min første i en alder av 45. Fikk da en tanke om at det ikke er helt utopisk; at knotten kan få ett søsken... Det var ialle fall en oppmuntring å høre om henne.. Lykke til alle prøvere!
Hillbillie Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Så flott å høre! Som du sier så gir det håp til oss andre også. Så lenge vi fortsatt har mens så er det alltids muligheter så det er bare å stå på! Lykke til!:-)
KirstenAnn64 Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Å så godt å høre. Jeg er 45 å har så lyst på mitt 4 barn. Hun minste er 17 mnd, å kunne tenke meg å fjerne spiralen min nå i januar mnd. Det jeg har vært mest redd for er om vi klarer å gå gravide i den høye alderen. Men det er klart vi klarer. Eller hva jenter...???
pepperrota Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 jeg fikk nr 5 i fjor ,da var jeg 47,så det går an ja.De 4 andre barna er fra 20 til 26,så han er en attpåklatt som vi elsker.....Det var ikke planlagt,men er veldig glad at vi valgte å få han;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå