Gjest sug lut Skrevet 14. januar 2010 #1 Del Skrevet 14. januar 2010 Sidene henger, innlegg tar lang tid før de vises, folk blir fortsatt plutselig logget inn som Admin. Har dere en tung teknisk tid eller er det faktisk Frelseren, den mye omtalte Store Omleggingen Som Skal Komme? Vi håper og ber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
admin1 Skrevet 15. januar 2010 #2 Del Skrevet 15. januar 2010 Webmaster, kan du gjøre noe med problemet?! Dette er IKKE mitt brukernavn og jeg får heller ikke logget ut...... Plagsomt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
webmaster Janne Skrevet 15. januar 2010 #3 Del Skrevet 15. januar 2010 Vi tar saken svært alvorlig og teknikerne jobber med saken nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 15. januar 2010 #4 Del Skrevet 15. januar 2010 Fine greier. Vi våker og ber fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
admin1 Skrevet 15. januar 2010 #5 Del Skrevet 15. januar 2010 Nå må dere få fortgang på dette. Dette er en svært alvorlig sak! Hadde jeg vært dum nå kunne jeg gått inn og moderert ting her inn, men så dum er jeg ikke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
admin1 Skrevet 15. januar 2010 #6 Del Skrevet 15. januar 2010 Dere tar tydeligvis IKKE dette alvorligt da jeg fortsatt IKKE får logget av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
webmaster Janne Skrevet 15. januar 2010 #7 Del Skrevet 15. januar 2010 Teknisk avdeling melder nå at feilen er funnet og rettet opp i. De som ved en feiltagelse har fått adminprofil har ikke hatt tilgang til noen privart informasjon om andre brukere. Takk for tålmodighet og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Misantrop Skrevet 17. januar 2010 #8 Del Skrevet 17. januar 2010 Dette skjer svært ofte. Noen ganger får brukere tilgang på privat info, andre ganger ikke. Best å lage super anonym, anonym profil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
webmaster Janne Skrevet 18. januar 2010 #9 Del Skrevet 18. januar 2010 Det er ingen som har fått tilgang på privat info. Og problemet med at noen har blitt admin er nå altså funnet og løst og skal dermed ikke skje igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå