Gå til innhold

Tekniske problemer? Eller er det Jesus?

Gjest sug lut

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut

Sidene henger, innlegg tar lang tid før de vises, folk blir fortsatt plutselig logget inn som Admin. Har dere en tung teknisk tid eller er det faktisk Frelseren, den mye omtalte Store Omleggingen Som Skal Komme? Vi håper og ber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Webmaster, kan du gjøre noe med problemet?! Dette er IKKE mitt brukernavn og jeg får heller ikke logget ut...... Plagsomt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere få fortgang på dette. Dette er en svært alvorlig sak! Hadde jeg vært dum nå kunne jeg gått inn og moderert ting her inn, men så dum er jeg ikke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teknisk avdeling melder nå at feilen er funnet og rettet opp i. De som ved en feiltagelse har fått adminprofil har ikke hatt tilgang til noen privart informasjon om andre brukere. Takk for tålmodighet og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjer svært ofte. Noen ganger får brukere tilgang på privat info, andre ganger ikke. Best å lage super anonym, anonym profil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som har fått tilgang på privat info. Og problemet med at noen har blitt admin er nå altså funnet og løst og skal dermed ikke skje igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...