Gå til innhold

Elliot eller Ludvig?

Anbefalte innlegg

Mannen har plutselig bestemt seg for at gutten i magen skal hete Elliot! Jeg syns det er gøy at har kommet med dette forlaget og er såpass bestemt på det. Tidligere har han vært lite aktiv i navnedebatten og bare kommet med kjedelig poppisnavn. Så jeg har veldig lyst å gå for det, samtidig som jeg ikke vet helt hva jeg syns...Jeg er glad i spesielle navn, men dette blir nesten for spesielt!

Selv har jeg tenkt at gutten skal hete Ludvig.

Hva syns dere?

Ebba er storesøster.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141277549-elliot-eller-ludvig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elliot er kjemetøft!!

Ludvig trur eg er blitt nokså populært etter kvart så det mest spesielle ville vera å gå for Elliot som eg forresten trur kjem til å bli meir og meir brukt rundt om i landet.. Elliot berre ventar på å bli importert!!

Takk for tilbakemeldinger. Artig at dere liker Elliot! Det er nok det som kommer til å møte flest reaksjoner av disse navnene vil jeg tro. Men reaksjoner er bare gøy så lenge jeg er sikker i min sak! Her er jeg derimot litt usikker...hehe! Elliot...*smake, smake*

Annonse

For å legga til:

Ebba og Elliot høyres veldig livlig og moderne ut

Ebba og Ludvig er meir tradisjonelt og klassisk

Eg er veldig fan av begge stilane, men det kjem litt an på deg, så det er endå ein ting å tenkja på ^^

I tillegg deler jo Ebba og Elliot forbokstav, så det er og noko som må vurderast i forhold til om det skal vera 'regelen' med eventuelle seinare søsken...

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...