Løvemor77 Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Hvor lenge måtte du vente før du fikk en positiv gravidtest? Jeg er nå 19 dager etter e.l. dersom ikke syklusen min denne gangen har gjort et krumspring fra sine normale 28 dager. Tok test i går (ikke morgenurin) som var negativ. Er det bare å innse at det ikke ble fulltreffer denne gangen, eller er det fortsatt håp? Har ikke fått mensen som skulle kommet for 5 dager siden. Og blir GAL av å vente på å finne ut av om det er noe på gang eller ikke. Forrige gang ble jeg litt uventet gravid rett etter jeg sluttet på p-pillen, så da tok det nesten to måneder ut i svangerskapet før jeg tok en test og skjønte jeg var gravid. Trodde det skulle gå kjapt og greit denne gangen også, men skjønner vi må smøre oss med litt tålmodighet.
BettyBoob Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 det kan være at du tester sent positivt, så ikke gi opp helt enda ) skal selv til legen idag for å sjekke da jeg selv har fått neg. test men har utrolig mange symptomer samt kun en kort blødning (noe som er helt uvanlig hos meg) 2 dager før ikm. Hvis jeg er gravid nå så er jeg i uke 7... Hvis ikke jeg er gravid nå så er jeg syk! Har forferdelig vont i korsrygg og bekken, hodepine, fryktelig sliten etter en halv dag på jobb og legger meg kl 2130 for tiden... har også kurringer i magen hver dag som kommer og går.. venninnen min testet seg i uke 7 og fikk neg test. Hun fikk ikke bekretet grav. før hun var 4 mnd på vei!
Løvemor77 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2010 Hjelp! 4 måneder!! Jeg tenker jeg tar en ny test om en uke dersom tr ikke viser seg før den tid. Det er nettopp det at jeg også har en del symptomer på graviditet som gjør dette så spennende... Murringer i magen, smerter i korsrygg, fryktelig trett og kvalme som kommer og går. Men blir jo usikker når de to testene jeg har tatt var negative. Krysser fingre for oss begge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå