*Snart_mamma* Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Har disse symptomene nå! Sist mens var 22 des. trang til å tisse - vært på do hvert kvarter men kommer ikke så mye.. svir litt.. er oppblåst i magen brystforandringer synlige blodårer på bryster areola - mørkere rundt brystvorten humørsvingninger ut ifra kalkulatoren er jeg da 3 uker og 4 dager på vei... Testet mandag hos legen. negativ:S Kan dette være at jeg er gravid??? Trenger svaaaar!.. Blir gæern!
Msmaramu Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 SÅ SPENNENDE!! Du høres veldig gravid ut spør du meg! Hvor lang syklus har du? Jeg hadde også første dag i siste mens 22.12. Har desverre INGEN sympromer, men derimot har jeg heller ingen symptomer på mensen heller, som jeg bruker å få.. Har du syklus på 28 dager har du vel IKM mandag? Så da var vel forrige mandag litt tidlig å teste:) Masse lykke til:D Hold oss oppdatert!
*Snart_mamma* Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2010 Hmm.. Så du mener det? Hehe.. Håper, og tror jeg er gravid.. Men tørr ikke være alt for sikker! Har hatt litt småmurringer i dag men ikke sånn som menssmerter pleier å være!.. Syntes det er rart om vi skulle klare det på første forsøk! Hehe. Selv om ingenting er bedre enn det! Håper du får litt symptomer snart da:) Er jo mange som ikke merker så innmari masse også! Krysser alt jeg kan krysse for deg=) Ja mener jeg har syklus på 28 dager. Har egentlig ikke tenkt noe spesielt over det!.. Derfor litt vanskelig å si! Hehe. Når ville du testa neste gang? Tenkte jeg skulle ta en test i morgen! Bare for å sjekke.. Er jo så nysgjerrig:) Hold meg oppdatert du også da på hvordan det går for deg! Skal skrive testresultatet så fort jeg får sjekket i morgen! Selv om jeg tror det er for tidlig å! Vil ikke ha negativ test! Tinemor p.p
*Snart_mamma* Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2010 Faen faen faen... Negativ test i dag å.. Men fortsatt 4 dager til IKM ca.. Kan jeg fortsatt leve i håpet om at tr ikke kommer??
gladmamma<3 Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 det kan jo være at "bollen" driver å bakes enda?!
*Snart_mamma* Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2010 Håper på det! Det er kanskje litt tidlig å teste 4 dager før anntatt mens.. Får smøre meg med tålmodighet å teste igjen til uken! Noen som vet om det er sikrere å ta blodprøve hos legen? Kan det påvises nå da?
Gjest Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 Kan ikke være urinveisinfeksjon du har fått?
*Snart_mamma* Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. januar 2010 Tenkte først det jeg å.. Men svir ikke på den måten! Er som det kiler litt imagen ret etter jeg er ferdig å tisse.. sorry detaljene! hehe Men syntes det er rart med alle de symptomene....:S
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. januar 2010 #10 Skrevet 15. januar 2010 Kan jo være vanlig pms symptomer også da - men krysser fingrene for at du er gravid Lykke til Klems
*Snart_mamma* Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 16. januar 2010 Krysser jg å! Ny test tirsdag! Håper på det beste. hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå