(Muskat) Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Enda temperaturen har synki fra -24 til -4, fryser jeg mer enn noen sinne. Har gått frossen gjennom arbeidsdagen, pakka på meg ullundertøy og dujakke før jeg henta barna i barnehagen og nå sitter jeg i go'stolen med ullpledd og hakker tenner! Flere som har det slik eller? Jeg er 11+0 i dag. Håper virkelig dette gir seg (men hvis det betyr at jeg forbrenner masse kalorier, så tar jeg egentlig dette imot med litt glede, he he).
EleResa Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Ja, kjenner igjen det der med frysing. Men for meg så er det først intens frysing - som etter en liten stund går over i intens varmefølelse. Varmt - kaldt- varmt - kaldt hele døgnet! Sambo bruker meg som varmeovn
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 jaaa sitter hjemme i sofaen å fryser. men olutselig blir jeg kjempe varm flles ut som jeg har feber... ER NOK BARE HORMONENE SOM SPILLER OSS ET PUSS=) oi ble visste store bokstaver dette her...:S
zadine Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Sitter her på nattskift og fryser og fryser. Det er så ille at jeg nesten ikke makter å få gjort noe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå