Gå til innhold

over og ut...

Gjest Tutta, med nr tre i magen!

Anbefalte innlegg

Gjest Tutta, med nr tre i magen!
Skrevet

...fikk ultralyd i dag, og det var det bare en fostersekk, og *noe* som var 5 mm langt. Dette *noe* burde vært 3 cm langt og hatt et bankende hjerte. MA. I morgen blir det tabletter og "menstruasjon fra helvete", så er det over!

Dette er ikke ment som verken skremsel eller *sutring*, bare vil takke for denne gang, og si -I`ll be back!!

Jeg har "visst" siden jeg hadde en liten blødning ret før jul, at noe ikke stemte, så nå er jeg bare glad for at det er bekreftet og at jeg skal få det ut. Om et halvår satser jeg på og hoppe inn her igjen! Og får da en 2011-baby i stedet!

Lykke til til alle vordende mødre her inne!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

=( hvor mange uker var du??

Er selv bekymret over at d ikke er noe der.. ikke noen symtomer=(

har mistet før så man vet når ting ikke stemmer!!!=(

Men håper jeg bare er for tidkig ute til å nkjenne noe enda. er mellom 4-5 uker---

Lykke til videre da=)

stoor trøsteklem

Gjest Tutta -
Skrevet

Jeg var etter mensutregning mellom 9 og 10 uker, men har følt at det var feil siden helga før jul. Hadde en liten blødning den helga, og det viste seg jo på ul at embryoet sluttet å leve omtrent da.. Rart hvordan man kan kjenne at det ikke stemmer! Hadde jo symptomer som tilsa at jeg var gravid, riktignok ikke så sterke som de har vært de to gangene jeg har vært gravid (og fått barn), men uansett symptomer.. siden nyttår har jeg "småblødd" mer enn mindre hele tiden, så mistanken min har blitt sterkere for hver dag! Legene trodde liksom ikke på meg, så jeg fikk ordnet meg ultime hos en gynekolog jeg har vært hos mye før (har PCOS). Veldig godt å være ferdig med det! Er fatisk ikke en gang lei meg, og det er vel fordi jeg bare har visst det!

Håper du etter hvert får symptomer, og at det blir 2010 baby på deg! Good Luck!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...