Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Jenta mi er 8 uker. Har hatt kolikk, men er nå heldigvis kvitt det ved hjelp av kiropraktorbehandling. Har fått for vane å trille henne i søvn i vogna, men likevel hylskriker hun i 15-20 minutter hver kveld før hun sovner. Selv om dette ikke kan sammenliknes med hvor fæl kolikken var, synes jeg fortsatt det er grusomt med hylingen. Er det normalt å skrike sånn ved legging? Vi passer på at hun er mett, har ren bleie, at det ikke er for varmt eller kaldt, og hun har ikke vondt, for hun slutter å gråte med en gang hun blir tatt opp. Men hun begynner altså å hyle med en gang hun blir lagt ned. Hater skriking, det gjør jeg virkelig...
Nory Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Min lille gutt er helt lik. Han kan holde på over en time og det er helt forferdelig å se/høre på. Han gråter seg i søvn nesten hver dag. Blir så lei meg og sliten av det. Synes det er så leit at dagen hans skal avsluttes sånn hver kveld. Det virker rett og slett som han ikke har lyst til å legge seg. Når han våkner om natten og skal ha mat, sovner han med en gang etterpå, men akkurat leggingen om kvelden er vanskelig. Når han først sover kan han sove opp til 7-8 timer så jeg vil jo ikke tro han er sulten heller. Er fristet til å gi han en posjon Nan om kvelden for å se om det blir bedre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå