Gå til innhold

UL i dag, 7+4 :-)

♥ gammel [p]røver ♥ venter 2!

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Etter over 3,5 år med prøving på en svært etterlengtet nr. 3 må jeg vel kunne søke om plass her inne :-).

Etter 2 IVF forsøk hvor jeg ble gravid på begge, men mistet i MA i uke 13 og 5-6 i 2009, var jeg i gang med nesespray for mitt 3. og siste forsøk på Hausken ca. 11. - 15. januar 2010.

Jeg skulle ha startet med sprøyter mandag 28.12.09, men onsdag 16.12 fikk jeg POSITIV CB DIGITAL GRAVIDITETSTEST!!!!!! Så forsøket er avbrutt og jeg har i dag vært på min 2. UL og sett et lite hjerte banke :-)! Nå skal jeg få UL hver uke fram til jeg føler meg tryggere og forhåpentligvis kan senke skuldrene litt og glede meg på "ordentlig"!

Verken min mann eller jeg kan nesten ikke tro at vi har fått det til på egenhånd! Jeg brukte over 20 000,- på EL tester, graviditetstester, akupunktur, homopat, Pergotime, medisiner+++ før vi prøvde IVF på Hausken. Jeg kan vel ikke akkurat anbefale verken akupunktur eller homeopater.... Det hjalp i hvertfall ikke meg...

Nå håper jeg at spiren klorer seg fast i 7 måneder til - har jo hørt at alle gode ting er 3!!!! Håper nesten 4 års "slit" skal belønnes denne gangen :-)!

Lykke til alle dere andre her inne - 2010 er året for oss!!!!

Lykkeklemmer fra

Fortsetter under...

Hei gammel (p)røver!

Så fantastisk! Fire år med prøving er jaggu ingen spøk! Forferdelig slitsomt for både kropp og psyke. Tenk at dere klarte det på egen hånd...et lite under. Men det er jo sånn naturen er. Når de rette cellene innfinner seg, og alt klaffer samtidig, da lykkes man osv :-) Gratulerer så mye, og velkommen til oss!

Klem

Annonse

Hei gammel (p)røver!

Så fantastisk! Fire år med prøving er jaggu ingen spøk! Forferdelig slitsomt for både kropp og psyke. Tenk at dere klarte det på egen hånd...et lite under. Men det er jo sånn naturen er. Når de rette cellene innfinner seg, og alt klaffer samtidig, da lykkes man :-) Gratulerer så mye, og velkommen til oss!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...