Gå til innhold

Oslo området? Ny presentasjon? mange nye her nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vi begynner å bli en del her inne nå... hva med en liten presentasjonsrunde?

Jeg bor rett utenfor Oslo, i Ski. Er 21 år, har en gutt fra før.. Så venter nr2 sånn ca 12 august ;)

Å er fullt hundre med på Bim treff når vi er runda 12 uker ;)

Fortsetter under...

Skrevet

Hei. Er 35 år, og bor på Oppsal. Har ei jente fra før. Termin 3.august..

Skrevet

Hei! Er 32 år og bor på Sthanshaugen. Venter barn nr 2 etter å ha fått en sønn i 2007.

Skrevet

Jeg fyller 32 i år, har et barn født i 06 fra før.

Ikke vært hos lege enda så terminen er foreløpig 19 august.

Bor på vestlandet, men er opprinnelig fra Vestby sør for Oslo.

Skrevet

30 år, bor i Oslo, venter første (jippi!!!!!) og dette er andre forsøk på et halvt år - håper på det beste nå. Ca 9+2 idag, så anslått termin ca 20.08.

Skrevet

Hei,

jeg er 32 år, er egentlig vestlending men bor i Drammen. Venter første barn, med estiemert termin 28 august.

Annonse

Skrevet

Termin er forresten 5-7.august =O)

Skrevet

jeg bor pä baerums verk, er 24:) LETT treff etter 12 uker, for meg er det om 1 uke og 4 dager, herlig!!!dette skal feires:)og göy ä fä noen medsammensvorne, ikke mange av mine venninner som fölger meg gitt, bare en som har barn:)

Skrevet

Hei

Jeg er 24 år og venter min første!:) Bor på Torshov men er opprinnelig fra Asker. Dermed med på treff både i Oslo eller Asker/Bærums området...Er 10+3 i dag og blir meeer en gjerne med på treff etter uke 12.

Hilsen meg

Skrevet

Da hiver man seg på her. Er 27 år og har akkurat flyttet til Grønland( selv om jeg liker å innbille meg at jeg bor i gamlebyen ). Venter vårt første lille nurk 25 august.

Skrevet

Bor i Gamlebyen i Oslo, er 27 år.

Venter nr.1

Termin ca 23. august.

:))

Skrevet

Hei, jeg bor på majorstuen er 20 år å venter nr 1 sånn ca 26 august. vil veldig gjerne være med på treff:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...