3barns-mamma <3 Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 jeg går på Mercilon 28, tar pillene nøyaktig hver dag, og ikke glemt noen.... men nå de siste 2 dagene har jeg plutselig fått en voldsom halsbrann, noe jeg kun har hatt når jeg har vært gravid tidligere... så tisser jeg oftere, er ganske trøtt, og litt små øm i puppene og oppblåst i magen og har stikninger i livmoren innimellom..... kan jeg ha blitt gravid? noen andre som har blitt gravid på denne type piller??
voe Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 JA!!! Jeg går/gikk på samme pille som deg og er nå 5+4 Uplanlagt men veldig velkommen
Roketikka Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Jepp! Jeg gikk på Loette, (mulig jeg hadde en liten glipp i slutten av et brett altså....), men overraskelsen var ihvertfall stor da jeg testet positivt i jula..... Vet ikke hvor langt jeg er kommet. Legen mente 8-10 uker...... Jadda - sånn kan det gå. Men tar imot nr 3 også vi :)
3barns-mamma <3 Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2010 voe: tok du pillene slik du skulle, eller glemte du noen eller? og hvordan merket du at du var gravid??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå