Gå til innhold

Viasat... flere med problemer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig får jeg ikke inn tv2, Fem tv og div barnekanaler... I tillegg virker ikke fjernkontrollen på annet enn kanaler og lyd. Altså, vi kan ikke sette på pause eller spole tilbake, slik vi vanligvis kan...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skjedde hos oss i går, og dette er oppskriften for å ordne problemet fra Viasat:

1: Slå av dekoderen; trekk ut stikkontakten fra veggen og vent minst 10 sekunder før du kobler den til igjen.

2: Trykk på Standby-knappen på dekoderen (av/på-knappen helt til høyre)

3: Trykk på pilen som peker opp på dekoderen

4: Trykk på pilen som peker ned på dekoderen

5: Trykk på Standby-knappen igjen

Lysdiodene vil begynne å lyse og du vil få et oppdateringsbilde på skjermen. Bildet blir værende til oppdateringen er gjennomført, noe som kan ta opp til 10 minutter. Det er viktig at du ikke trykker på noe mens oppdateringen pågår.

Det tok ca 6 min hos oss, og nå er alt normalt igjen, bortsett fra at noen av kanalene har fått nye plasser/nummer.

Lykke til! :-)

Skrevet

Ååå.. tusen takk skal du ha :-) Tenkte å ringe viasat i morgen, om det ikke løste seg, men da prøver jeg dette. Takk for hjelpen :-)

Skrevet

Bare hyggelig!

Håper det ordner seg for dere, så legg gjerne inn en liten oppdatering på hvordan det gikk. :-)

Skrevet

Jepp, nå virker fjernkontrollen, altså pause, spoling osv. MEN får fremdeles ikke sett tv2 og Fem tv.... og de andre kanalene som ikke virket. Merkelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...