Gå til innhold

Hei på dere=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen av dere som har vært på UL enda?

og hvordan opplevde dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei:)

Vært på ul ja:) en vanlig,men var da kortere på vei enn anntatt, så finnn ny. Så vært på to ordinære og to haste UL(pga mistanker om noe galt, men alt var heldigvis bare bra!). Alle opplevelsene mine av selve UL har vært kjempe bra! :) Bare bilder, fin kvalitet og utrolig hyggelige mennesker! Stor takk til de på føden på Sykehuset Buskerud!:)

Noe du lurer på,bare spør:)

Skrevet

Så yggelig å høre at det var en bra opplevelse for deg.

Grunnene til at jeg luerte er at jeg var slev på ultralyd i forgje uke og hadde en skikkelig nedtur.

Jordmor var ikke hyggelig. Forklarte ikke hva vi så eller noe. Og bildnee var så uklarer at jeg klarte ikke så noen ting. Hun forklarte ikke hvorfor men jeg har hørt at om man er stor kan bilden bli uklarer men vet ikke om det stemmer. ??? HUn viste oss ikke hjerte eller noen ting. Skulle komme tilbake om fire uker men så lenge venter jeg ikke. Bestilt my time på volvat så jeg skal dit på frefdag. håper det blir en bedre opplevelse.

Skrevet

det er dårlig.

Ja det stemmer at bildene KAN bli dårligere. Men de trenger ikke det nødvendigvis...de ble ikke det hos meg iallefall. Men blir spennende på 3d ul den 01.februar å se om bildene blir like fine da:)

men jeg har vært veldig heldig med tanke på UL bilder og kvalitet, og jeg har en del ekstra foran på magen fra før av. veide 105 da jeg ble gravid.¨

men masse lykke til og håper du blir mer fornøyd etter privat ul:)

Skrevet

H.. eg har bare vert på en ultralyd.. i uke 19.. er også ganske stor, veier 123 kg. men jordmoren hadde ingen problemer med å se hun skulle likevel. Hun fortalte oss også alt i detalj mens hun holdt på. Og lurte eg på noe, så både viste hun og forklarte det for meg også.::) Eneste eg var litt skuffet over, var att eg ikke fikk se kjønn, men det var bare pgs den lille hadde navlestrengenmellom bena, og var serdeles lite samarbeidsvillig..:) men det viktigste var att alt var bra..:) Så min opplevelse, var bare positiv..:)

Skrevet

Hei.

Var jo på privat UL på fredag. Fikk en helt annen opplevelse da=)

Han tog seg tid til å vise og forklare. Var inne en time. Fikk med 8 bilder og små videoklipp.

Han sa at kunne hende bildene kunne bli litt ukalte fordi morkaken min likker foran men han fikk ganske klarer bilder på fredag så.....

Kunne ikke se hva det var men det kan vi leve med. Det viktigste var at alt så ut som det skulle. Hjerte slo og han/ henne skarket og bokset vilt der inne=) Klødde seg til og med litt i øret og gapet litt til oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...