Gå til innhold

Kolsås i Bærum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å flytte dit (leilighet), men er ikke så veldig godt kjent med hvordan det er å bo der. Noen som har positive/negative ting å si om stedet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er dte et NEI sted, men hvis du skal flytte fra øskanten i oslo og til Kolsås er det kanskje ok. Mye innvandrere, mye hasj og andre stoffer. Det desidert dårligste stedet i Bærum. Slummen av Bærum om du vil, i alle fall i bærum øst ungdommers øyne. Har selv vokst opp på Hosle som regnes som en av de finere stedene og vi vanket ikke akkurat med folk fra Kolsås.

Skrevet

Jeg bodde i Sandvika for noen år siden, og er relativt godt kjent ellers i Bærum, men har mindre kjennskap til Kolsås. Hadde det samme inntrykket som deg av K den gang jeg bodde i kommunen, men har hørt at miljøet der har endret seg og at det nå er et OK sted å bo/vokse opp. Andre som kjenner til stedet?

Skrevet

HVA??? Innvandrere og stoff her på Kolsås???? Nei nå må du jammen gi deg. Sjekk kartet før du uttaler deg, anonym.

Vi som bor her (eneboliger) stortrives, barna har et trygt sted å vokse opp, og kunne aldri tenkt meg å flytte. Er selv født og oppvokst her.

Rykkinn var en gang et belastet sted med massevis av invandrere og stoff, men det er en saga blott. Nå er også det et godt sted for småbarnsforeldre.

Hilsen insider! ;)

Skrevet

Jeg bor ikke langt unna, og kjenner mange småbarnsfamilier på Kolsås. Har inntrykk av at det er et godt miljø der. Absolutt et sted jeg kunne ha bodd. Ser det ikke som et slumsted, tvert imot både dyrt og populært.

Skrevet

Jeg er overhodet ikke enig i det du skriver 21:06, men HI får bedømme det selv hvis hun flytter. Hadde nok sett etter leilighet i sandvika, på hosle, bekkestua, stabekk i stedefor. Greit det er dyrere og hva tror du grunnen er?

Skrevet

Billig i forhold til andre steder i Bærum og grunnen er en, mer attraktivt= dyrere. Du får legge hva du vil i ordet attraktivt...

Skrevet

Jeg er vokst opp på Stabekk og vi så på Kolsås som det dårlige stedet i Bærum, mulig det har forandret seg, ikke vet jeg.

Skrevet

Kolsås er Bærums sorte hull... på alle måter... Derfor er også boligprisene mer fornuftige enn mange andre steder i Bærum...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...