Gå til innhold

Usj, begynner å nærme meg termindagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..skulle hatt termin 22. januar, det gikk ikke akkurat som planlagt. Har ikke blitt gravid igjen heller etter MA'en så da er det ekstra leit synes jeg :-( Får håpe det klaffer snart for jeg er faktisk i ferd med å miste motet og tenker dumme tanker som at det aldri kommer til å skje at jeg blir gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei til deg.

Samme her,termin 18.januar. MA i uke 10 i juni 2009. Ikke anydning til noe graviditet etter på jeg heller:(((

Vi startet prøvingen desember 2007. Så er inne i 3.prøveåret nå. Det må vel klaffe for oss snart vel. Vi får satse på at vårt lykkeår er 2010;))

Varm trøsteklem fra meg;))

Skrevet

Hei :-) Ja får håpe 2010 blir vårt år, prøver så godt jeg kan og ikke ha negative tanker...men er ikke alltid like lett.

Vi har prøvd ca 5 pp etter ma så jeg skal for all del ikke klage, men er så irriterende at det ikke gikk bra :-( Prøvde 5-6 pp før ma'en...

Ønsker deg masse lykke til :-)

Klem fra

Skrevet

Hei!

Uff, jeg vet hvordan du har det! Men termindagen trenger ikke å bli så ille som du tror.....

Selv har jeg passert den første termindagen som var 17. desember (hadde exu 6+0). Den dagen var ekstra vond fordi jeg hadde en MA i juli (8+4) og en SA i oktober (4+3) så jeg hadde virkelig trodd at den dagen skulle jeg likevel ha en liten huleboer i magen.... Men selve dagen passerte uten at jeg tenkte på det fordi jeg hadde veldig mye å gjøre akkurat da, men når natta kom og roen senket seg så begynte tankene å spinne........ tårene rant....

Men samtidig var det litt godt også for jeg følte at etterpå hadde jeg kommet et skritt videre:)

Nå er jeg så heldig å være gravid igjen og det kan se ut som om jeg slipper å gå neste termindag som er 23. februar, i møte som ikke-gravid:) Nå er det halvannet år siden vi startet prøvingen så vi ønsker oss sterkt at dette snart skal gå bra...

Men det jeg egentlig ville med dette er å sende en stor trøsteklem og si at forhåpentligvis sitter spiren igjen hos dere begge snart!

Ønsker dere masse lykke til og stoooor klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...