Gå til innhold

uke 11 idag!!!MAGE NOEN???det har jeg i høyeste grad,gøy


celinesbaby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er 10++ og jeg har også fått mage...ser at magen kommer myye raskere nå med nr.2!!! :)

har dere barn fra før??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11 uker på vei, og har fått mage! Har trodd det har vært litt innbilning en stund, og vært oppblåst, men de siste to dagene har jeg merket at det virkelig har kommet en liten kul. Spesielt på kvelden kan jeg kjenne at magen er fast, og det går ikke lengre å trekke magen inn. Men kjenner livmoren også, vel og merke best på morgenen før jeg går ut av sengen. Da kjenner jeg en hard kant nesten halvveis opp til navelen. Men den havner litt lengre ned i løpet av dagen. Veldig gøy dette....men har hørt den "forsvinner" igjen, og kommer tilbake senere. Venninna mi fikk ikke ordentlig mage før hun nærmet seg uke 20. Er det så individuelle forskjeller ute å går altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått litt mage, men har litt "beskyttelsesfett" utenpå ;O) Men jeg merker magen er hard under. Har også kjent litt sprell en kveld når jeg satt i bilen. Litt trang bukse presset magen inn og kjente en liten sprell-loppe inni der :o) Morsomt :o) Koselig å kjenne dette igjen. Det er jo så mange år siden sist. Stolt å kunne vise nå at jeg har fått litt mage og det føles mer virkelig. Har jo ikke vært plaget med noe særlig svangerskaps-symptomer til nå, og UL i uke 10 viste at den lille hadde fått føtter :o)) Koselig tid framover nå. Gleder meg til neste kontroll :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Jeg er i uke 11+ nå og sliter med å skjule magen, men nå er det ikke så lenge siden nr 2 kom....

 

blir deilig å slappe av litt med hva jeg har på meg ja :)

Slippe å tenke på å se minst mulig mage hver morgen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jada! Er i uke 11 jeg også. Og magen strutter den. Er mitt 2. barn. Forrige gang kunne man ikke se noe før uke 16-17. Nå sliter jeg litt med å skjule den, selv under vide klær. Mange vet det, men ikke på jobben......... Så derav litt vide klær. Jeg er ellers svært så stolt av min babymage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber hardt med tilbehøret hver morgen, liksom for å trekke oppmerksomheten vekk fra midjen, he he... Sminke, smykker, bytter briller, etc. Krevende, men innbiller meg at det distraherer litt. To uker til, så..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy å høre at det er flere av oss. skikkelig gøy. sliter selv med å skjule det på jobben, må gå med noe litt stort, for den synes virkelig. til deg som har kjent sprell? føler jeg har kjent noe bittelite av og tilk m,emn vet ikke om det er det da. skal på UL igjen om to uker, blir flott altså. da kan man se mer!!er deilig å være gravid altså, kan bare slippe ut magen og ikke tenke på det, men være stolt av den. når skal dere begynne med mammaklær da.??tror jeg må begynne snart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, magen er godt synlig. er tolv uker i morra, men har hatt problemer med å skjule struttemagen min en 3-4 uker allerede. Den kom fort gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11 uker på vei, og har ikke antydning til mage en gang:) Heldigvis. Den kan godt vente en stund til. Håper jeg ikke blir så stor. Jo mindre mage, jo mindre strekkmerker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morro med mage da..er usikker på om jeg begynner og få mage eller om jeg bare slapper av i magen og dermed stikker den litt ut.er 11 uker akkurat idag..Har begynt og smøre magen i håp om å få lite strekkmerker ,så nå er jeg klar for voksende mage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 11+3 mener jeg, og tror jeg begynner å få en god mage,har tvillinger i familien så håper nå det er bare en:) off,smurte meg med krem forrige svangerskap,men strekkmerkene kom alikevel,ligger vel forhåndsbestemt i underhuden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...