Gjest Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Når barnet blir større, altså over 1 år, må det ha på seg stroppene over skuldrene i vognen da? Eller holder det med bare de rundt livet? Stroppene i vogna vår er så stramme allerede, så jeg ser liksom ikke helt åssen de skal passe fremover.. Andre som har vært i lignende situasjon?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Vogna til dattern min er slik. Så jeg har kjøpt en gå-sele som jeg har festet i vogna. Mer fleksibelt, fortsatt like trygt:)
Gjest Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Det var lurt! Skal skaffe oss sånne jeg også. Takk for tips!!
Makko med to små gutter Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Det er ikke skinn og vinterpose som gjør selene stramme da? Vi hadde problemer med voksiposen. Byttet pose og har MASSE å gå på. - Selene er ofte en del av vognas "stabiliseringssystem", løse seler vil ofte ikke gjøre samme nytten, da ungen ofte kan få tyngdepunktet på andre steder enn det som er "beregnet".
Gjest Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Vi har en voksipose som selene går gjennom da. Kanskje vi får sjekke ut om de er med på å stramme ja, er jo veldig rart om selene blir for korte så tidlig som dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå