iok med sønn <3 Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Heisann jenter. Jeg ble litt forvirra av å være med legen tidligere i uka egentlig. Er i følge hun 9+5 i dag, å det er jo greit det... Men det når jeg skulle kontakte jordmor var i uke 24 eller noe?? For kontroll...?? Er sikkert dumt spm, men det som skal sjekkes i uke 17-18 eller hva det er, er det første UL? Og er det på sykehuset? Eller bestiller/fikser legen denne siden jeg ikke skulle ringe jordmor selv før i april?? Jeg er litt forvirra!! Jeg er jo selvfølgelig nygerrig, og vil se før da, men jeg bare lurer på hva som er vanlig? Noen som har peiling??
:) ! Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Ulatralyd er i uke 17-19. Legen sender henvisning til sykehuset så får du innkalling i posten! Går ann å ta ultralyd før hvis du gjerne vil se, men da må du gjøre det privat. Dette koster litt penger.. Litt forskjellig tror jeg fra plass til plass, men tror det ligger på rundt 800 kr.
iok med sønn <3 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2010 Tusen takk for svar! Det var det jeg trodde hun gjor, men jeg ble litt forvirra av alt som ble snakket om hehe... Men da er jeg med! Ja, jeg får heller undersøke hva det evt koster hos private
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå