ellio Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Må bara få ur meg dette. Hade alltså en ma i oktober. (Eller egentligen tror jag det var sa, ettersom jag blodde, men allt kom inte ut). Vet inte hur många ganger jag ringde innan jag fikk ul i desember. (fastegen bara gjorde gu og forklarte att jag fortsatt var gravid, skulle ringa igen om jag fossblodde...vilket jag alltså gjorde i beynnelsen av desember). Det er sak 1 jeg er irritert over, jag sa tydligt at jag selv var sikker på at jag mistet i oktober. Sedan var problemeat med att få ut resterna . Gikk på dubbla cytoteckurer ( 3 des. samt 16 des). Så mycket smärta för inget resultat. Fikk veta i sluttet av desember at alla rester var borta. Pust. Desember var en skitmånad på grund av detta. Jaha. Vad mer? Igår såg badrummet och sovrummet på nytt ut som ett slagfält av en ny strötvåg med blod. Svimmade av og slutade på sykehuset. Fikk besked att aborten inte var komplett allikevel. Så fikk jag utskraping neste morgen. Vet inte om jag kan tro på att detta är över nu. Det har varit så mycket fram og tillbaka. Och det som jag og foler er at jeg har varit så fokuserad av att slutta å blo å bli kvitt resterna, så har knappt orkat tänka på selve forlusten. Känns iaf. bra att få dette ur meg, takk for uppmärksamheten
Schrødingerkatta Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Huff dette hørtes ille ut :-( Er veldig irriterende at ikke leger kan ta folk og særlig gravide på alvor, det er jo hver enkelt som kjenner hva som skjer med sin egen kropp og da er det fortvilende og ikke bli hørt... Ønsker deg masse ykke til videre og trøsteklem til deg
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Kjære deg! Dette høyrest heilt forferdeleg ut! Eg som synest det var ille å gå igjennom ein ukomplisert SA i veke 12. Det må vere over no, etter utskraping og alt. Pass på å få i deg litt ekstra jern. Og kvil for all del. Eg følte at det psykiske vart mykje betre etter at eg ikkje kjende det fysisk lenger. Lykke til vidare
ellio Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2010 Takk Efua Menu. Jeg tror faktiskt og det blir bedre nu;) Deilig å ikke blo lenger!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 leit å høre håper du har de så bra som mugligt! jeg tror at du kan være sikker på at nå er det ferdig, dersom du hadde utskrapning... ønsker deg massa lykke til videre! Klem
Nette2 Skrevet 24. januar 2010 #7 Skrevet 24. januar 2010 Hei Ellio, Hvordan går det med deg nå? Vi skrev sammen for en stund siden, husker du det? Jeg må spørre deg om noe; følte du deg dårlig før det ble konstatert at du hadde rester? Jeg trodde jeg hadde fått igjen mensen i romjulen, sluttet å blø etter 10 harde dager så har jeg små-spottet siden. Var på sykehuset på torsdag og hun etter ca 10 sekunders UL konstaterte at jeg hadde rester og at jeg måtte skrapes ut. Jeg tror kanskje jeg kan være gravid og krevde derfor blodprøve, skal tilbake imorgen for ny prøve samt ny undersøkelse. Jeg kjenner meg så liten lysten til en utskrapning. På nettet har jeg lest en lege svare en annen at med tanke på at hun hadde et opphold i blødning taler det imot rester, nå har jeg sluttet å blø igjen, jeg føler at legen var kjapp til å konkludere. Hun ble dessuten sur på meg fordi jeg hadde hatt ubeskyttet sex, og forklarte i klare ordelag at var jeg gravid ville det være økt risiko for abort og misdannelser, dette er helt ubegrunnet. Jeg har tidligere feilaktig måtte skrape ut pga litt for kjapp konklusjon på UL, de er flinke på Ullevål, (det viste seg senere at jeg hadde en ex. u og måtte i tillegg få cellegift) men også ekstremt kjappe i beslutningene. Jeg får svar på blodprøvene imorgen, men har alltid trodd at man føler seg dårlig hvis det er rester, jeg føler meg i super form. Håper alt står bra til med deg og at du er igang med prøving igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå