Mrs Preggie Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Har hatt mange symptomer på graviditet, så har nesten vært helt sikker på at jeg var gravid. Helt til i dag... Er 4+2 hvis jeg er det, men test har ikke slått ut ennå. I forrige svangerskap slo den ikke ut før uke 5. Fikk mensen i dag, eller en festeblødning.... Det jeg lurer på er om det er mange av dere gravide som har opplevd å få denne menslignende blødningen i starten?
mamman&prinsessene Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Jeg hadde festeblødning men det var bare noen dråper så stoppet det.
jajamen Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Kjære vene...ta en test! Men det er vel mest sannsynlig mensen du har fått.. Kjenner jeg begynner å bli litt lei alle disse "kan-jeg-være-gravid" innleggene nå!! Er man gravid får man ikke mensen!!! Herre min skaper.... Og en slik festeblødning er ikke til å sammenlikne med en normal mens!!
Mrs Preggie Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2010 Jeg spurte ikke '"Er jeg gravid?" Jeg spurte om noen har opplevd å ha en menslignende blødning i starten!!!! LES INNLEGGET!!! Overskriften var ment å fange de som kanskje har opplevd dette.... Jeg vet ikke om jeg er gravid eller ikke, har tatt tre tester - som alle var negative. I forrige svangerskap testet jeg negativt hos lege i uke fire, og positivt hjemme i uke 5. Blir litt irritert på de som bruker tid på å uttrykke sin irritasjon over innlegg. Fokuser heller på de innleggene som er interessante for deg!
Mrs Preggie Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2010 ...og en ting til... har lest flere steder at det enkelte kan oppleve blødninger de to-tre første månedene.... så jeg var egentlig litt nysgjerrig på om mange virkelig har opplevd det!
Mrs Preggie Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2010 Dette innlegget skulle kommet etter det andre... trykket feil...
MissMe*med*lillegutt Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 Selv har jeg aldri opplevd menslignende blødninger i starten av et svangerskap iløpet av de 5 gangene jeg har vært gravid.. Har opplevd det litt lenger uti svangerskapet da (uke 7-12) men da har jeg mistet.. Men hvis du ikke har fått positiv test og i tillegg en mensblødning nå, så er det vel lite sannsynelighet for en graviditet og stor sannsynelighet for at det er mensen du har fåt.. Men så er det jo noen som faktisk opplever å få mensen selvom de er gravide da.. Så vent noen dager å ta en test du, for å være på den sikre siden Håper du får et positivt resultat
Nikkan Skrevet 14. januar 2010 #8 Skrevet 14. januar 2010 Enig med Spire nr 2 i magen, de som ikke vil lese sånne innlegg trenger vel ikke gå inn å lese de heller!! Poenget med dette forumet er jo at man kan spørre andre om ting man lurer på og hvilke erfaringer de har!!!! Sånn nå var det ute!! Jeg har det sånn som deg Spire nr 2 i magen, masse murringer i flere dager og nå i dag kom det bittelitt blod i truseinnlegget. Har også testet negativt på morningen i dag men tror jeg fortsatt er gravid. Håper du er gravid og at testene slår ut positivt snart Masse lykke til!!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. januar 2010 #9 Skrevet 14. januar 2010 jeg er bare på besøk her men titter innom her og følger med kjente nick i ny og ne:) jeg er ikke en krangle fant men må si meg litt enig med jajamen..(?) altså jeg blødde i mitt svanferskap men ikke i uke fire...var vel gått over tiden en ukes tid før det startet...tror nok all blødning så tett på ikm er mensen dessverre.......kanksje du evt tester positivt senere enn vanlig men en negativ test og menslignende blødning akkurat på den tiden den skal komme syns jeg ikke er forenlig med en graviditet.... men vi er forskjellig selvfølgelig...lykke til uansett...det klaffer nok snart skal du se;)
smeltpåtjukkaigjen Skrevet 14. januar 2010 #10 Skrevet 14. januar 2010 Hei:) jeg ville bare si at selv om jeg skjønner hva jajamen mener,så er det lett å være trygg og sikker når alt har klaffet og man har klart å bli gravid..da kan noen spmål virke dumme.. Men jeg skjønner hvordan det er å være som trådstarter,og det må være lov å spørre,syns jeg! når det er sagt er jeg ikke sikker på om det er sannsynlig at det er en festeblødning på dette tidspkt..men alle har det forskjellig(og mange har en el annen type blødning,så jeg skal ikke utelukke det),så jeg krysser fingrene for deg og ønsker deg masse lykke til med prøvingen!! Plutselig skjer det deg! klem
Mrs Preggie Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 14. januar 2010 Har kikket litt i ulike fora, og sett at enkelte faktisk har hatt "mensen" 2-3 ganger og likevel vært gravide. Spørsmålet mitt var på en måte om noen her inne har opplevd det samme - ikke om JEG er gravid. Men jeg ordla meg sikkert på en uklar måte! Er liksom så greit å høre det fra flere! Har hatt mye symptomer, så man blir litt forvirra midt oppi dette her! Var forresten ikke noe planlagt, men et "uhell" hvis dette er en graviditet, så har liksom ikke noen forventninger som har spilt inn heller! Men, skal ta en test til uka igjen! Hvis jeg er gravid så er nok hcg-nivået høyt nok da! Lykke til alle sammen
Gjest Skrevet 14. januar 2010 #12 Skrevet 14. januar 2010 Hehe, morsomt innlegg: "Jeg fikk mensen idag, er jeg gravid mon tro?" Ikke vondt ment, men måtte le litt.. hehe
Mrs Preggie Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 14. januar 2010 He he... jeg gir meg.... har fortsatt ikke spurt om jeg er gravid, men om NOEN har opplevd blødning og likevel vært gravide... (ok... jeg ordla meg tydeligvis dumt) Her er en liten link som kan forklare hvorfor jeg spør http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/fra_uke_til_uke/mors_uke_5_og_fosterets_uke_3_naa_lages_navlesnoren/(language)/eng-GB Se andre avsnittet.... Hadde bare vært greit å høre om noen som er i dette forumet faktisk hadde opplevd det, istedet for å lese det i gamle fora på andre sider. Jeg er faktisk såpass oppegående at jeg skjønner at jeg ikke skal spørre om jeg er gravid eller ikke. Selv om det tydeligvis virket sånn ut av innlegget. Sorry for teit innlegg til de som syntes det og plagdes av det!!! Moro at jeg kan more noen også da
bringebærsnipp Skrevet 14. januar 2010 #14 Skrevet 14. januar 2010 hei. jeg forstår hva du spørr om, imotsetning til noen andre her inne som jeg faktisk synes kunne "holde munn" hvis de ikke har noe hjelpene eller hyggelig¨å si. dette er et forum for alle, og man kan lure på og spørre om hva man vil. Jeg har ikke hatt blødninger selv, men min mor som har fått 4 barn hadde mensliknende blødninger de første månedene i sine svangerskap. Hun har fått seg noen overraskelser kan du si.. he he og kjenner ei som ikke fikk positiv test før i uke 6. sannsynligheten for at begge deler skal inntreffe er kanskje ikke så stor,?men aldri si aldri. Så lykke til, uansett hva du måtte håpe på. og ikke bry deg om mindre hyggelige svar på innlegget ditt. de fleste innlegg her inne er hyggelige.
Mrs Preggie Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 14. januar 2010 Takk!!! Godt å høre at noen forsto innlegget!!! He he, må le litt da Fikk ikke positivt før godt uti uke fem sist gang, så hvem vet?! Venter i spenning! Lykke til til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå