Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Katten!! :)

Hyggelig å høre fra deg, men absolutt ikke hyggelig med MA i uke 11 :( Skikkelig dritt altså, hvorfor skal man måtte streve slik?

Jaja, får bare gjøre det beste ut av det, blir ikke bedre av å deppe :D Vi har signert en ny 3-pack og starter i slutten av februar/begynnelsen av mars. Skal ha litt høyere dose medisiner + albyl-e og prednisolon. Håper det gjør susen men har sånn "so-so" tro for tiden. Litt lenge til også, så godt å nyte livet så lenge og tenke på og gjøre andre ting. Har fått meg ny jobb og skal på en uke ferie også før oppstart neste runde, så det er veldig godt å fokusere på andre ting i livet.

Når ca er dere på gang igjen? Kanskje vi setter igang igjen omtrent samtidig? Det hadde vært hyggelig :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141274667-sitron72/#findComment-141275832
Del på andre sider

Ja dette har vært en berg-og dalbane, fra lykkelig den ene dagen, til dyp fortvilelse dagen etter! Det å få bli mor skal tydeligvis ikke være enkelt for noen av oss. Men vi gir ikke opp drømmen om baby, og skal prøve igjen. Medicus anbefaler en pause i tre måneder, eller minst 3 sykluser før vi starter igjen. Det er vel det kropp og sjel trenger for å komme i balanse igjen.

Så det blir neppe før april på oss. Syns det er lenge til, men vet at det øker sjansen for å lykkes. Nå må vi egentlig bare bruke tiden for å sørge over tapet av den lille. Vi var jo nesten i uke 12 (11+4), så vi hadde turt å begynne og planlegge litt...

Trur absolutt en ferie kan gjøre underverker før man setter igang igjen, vi sitter selv å kikker på hvor det er litt sol og varme nå:-)

Ønsker deg all verdens lykke til!! På tide vi lykkes nå:-)

Ha en god ferie og ta vare på hverandre <3

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141274667-sitron72/#findComment-141276710
Del på andre sider

Huff Katten, det skal ikke være enkelt... Kan skjønne at dere virkelig gikk fra himmel til helvete. Selv har jeg aldri blitt gravid, men kan jo tenke meg hvor forferdelig vondt og sårt det må være å miste, spesielt når det har gått så lang tid. Skikkelig dritt, altså!! Det hadde dere ikke fortjent.

Det positive dere får ta med dere er at det beviser ihvertfall at dere er istand til å bli gravide, så da skulle jeg tro at sjansen for å lykkes til slutt må være temmelig høy! :) (Gjelder å prøve å finne det positive i alt, ikke sant? Da blir ting lettere å forholde seg til).

Blir nok godt med en litt lengre pause, ja, kroppen må jo komme til hektene igjen. Og så tar det vel litt tid før psyken har bearbeidet det som har skjedd og er klar for å se fremover til nye forsøk. Skjønner at det føles litt lenge, men på den annen side blir det sikkert godt å fokusere helt på andre ting framover en stund, være kjærester igjen, og ikke minst ferie :) Lettere å nullstille hodet litt når man kommer vekk fra hverdagen noen dager, får fjernet tankene fra det, opplevd nye ting, og så blir man istand til å se fremover etterpå. (Sånn tenker jeg, ihvertfall). Lurt med litt avbrekk i hverdagen, det gjør bare godt :)

Ønsker dere virkelig lykke til Katten! Håper at det blir full klaff i vår! Stor klem.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141274667-sitron72/#findComment-141279863
Del på andre sider

Takk Sitron, alle gode positive tanker varmer:-)

Jeg må få høre hvordan det går med dere framover, siden dere skal først i ilden igjen. Vi har et forsøk igjen hos Medicus pga et som ble avbrutt, pluss to på frys. Så vi får satse på at det holder. Det er jo en stor økonomisk utfordring dette, og jeg vil vente i det leeengste for å starte på St Olav!! Vet ikke hvorfor, men det er liksom skrekken:-) De kan vel tingene sine der og, men har nok ikke den samme medmennesklige touch`n som Medicus har:-)

Jeg blir nok sikkert ikke så mye her inne framover, trur det kan være lurt å ikke lese om alle andres opp-og nedturer nå. Men sniker meg vel innom når det nærmer seg oppstart igjen:-)

Lykke til!!!!!!!!

Stoooooooooor klem fra Katten på Ranheim:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141274667-sitron72/#findComment-141285644
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...