Gå til innhold

Hvordan ser magene ut damer? Noen med kul ? ;)

Anbefalte innlegg

HeiHei, hvordan er det med magene?? Er de helt flate, bare opplåste eller har dere kul?

Her er det blitt en kul helt neders i magen, litt opplåst på kveldene enda, men deilig å kjenne å se at magen begynner å komme seg ;) Er andre gangs, sist kom kulen i uke 15 ca... Er nå i uke 10+3 ;)

Fortsetter under...

Får ikke lengre buksene igjen, så noe har skjedd ;) Har ikke lagt meg ut ellers. Men føler meg veldig oppblåst, så kan jo hende det bare er det.... Er nesten litt redd for å få mage tidlig, for da blir jeg bare engstelig for at det er tvillinger! Er bare i uke 11 nå.

Annonse

Jeg er også 10 uker, men ingen kul enda. Er tredjegangs jeg også. Med nr 2 var jeg veldig oppblåst og magen syntes derfor allerede fra rundt 7 uker. Denne gangen plopper vel magen skikkelig ut når den først kommer;-)

hei alle sammen. Jeg er 9+6 og har ingen kul, men som navnet mitt tilsier så har jeg vært kjempe oppblåst fra dag 1. Jeg går bare med løse joggebukser for tiden. Jeg orker ikke å ha på meg olabukser lenger. med oppblåstheten kan det godt se ut som jeg er 4 mnd på vei...hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...