Gå til innhold

Hvordan ser magene ut damer? Noen med kul ? ;)


Gjest

Anbefalte innlegg

HeiHei, hvordan er det med magene?? Er de helt flate, bare opplåste eller har dere kul?

Her er det blitt en kul helt neders i magen, litt opplåst på kveldene enda, men deilig å kjenne å se at magen begynner å komme seg ;) Er andre gangs, sist kom kulen i uke 15 ca... Er nå i uke 10+3 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her er det antydning til en liten oppblåst kul.. hehe. er bare 8 uker og noen dager.. men det er nr 3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke lengre buksene igjen, så noe har skjedd ;) Har ikke lagt meg ut ellers. Men føler meg veldig oppblåst, så kan jo hende det bare er det.... Er nesten litt redd for å få mage tidlig, for da blir jeg bare engstelig for at det er tvillinger! Er bare i uke 11 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 11+1.. og tredjegangs...synes ikke i det hele tatt! MEN om morgenen har jeg en fin hard stor kul på magen(livmora?) som ligger oppe ved navlen,men detter ned når jeg reiser meg...flere som har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hjelpe meg, de to siste dagene så.. Og jeg er bare 7+5!!! Er imidlertid tynn som en strek for tida pga amming for inntil 2 uker siden, så det gjør jo ikke saken bedre..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 10 uker, men ingen kul enda. Er tredjegangs jeg også. Med nr 2 var jeg veldig oppblåst og magen syntes derfor allerede fra rundt 7 uker. Denne gangen plopper vel magen skikkelig ut når den først kommer;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstegangs 9+2 men måtte kjøpe meg gravidebukse her om dagen, orket ikke klemmingen lenger - deilig! Absolutt en liten og synlig mage, men sikkert mye luft...! Gøy, men skjuler fortsatt på jobben (holde inne)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen. Jeg er 9+6 og har ingen kul, men som navnet mitt tilsier så har jeg vært kjempe oppblåst fra dag 1. Jeg går bare med løse joggebukser for tiden. Jeg orker ikke å ha på meg olabukser lenger. med oppblåstheten kan det godt se ut som jeg er 4 mnd på vei...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...