Gå til innhold

Forsinket mens under nesespray?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Okidoki, da faar jeg bare vente litt til. Haster jo ikke, men vil jo lissom ha alt som normalt. Men jeg har litt lange sykluser saa.

4. forsoket mitt, MK73! Men har bare faatt satt inn egg 1 gang...De 2 forste forsokene ble avbrutt pga 0 befruktning&snodig deling. Hadde en cyste paa eggstokken som muligens tuklet det til, Men da den ble operert bort fikk jeg satt inn egg saa naa haaper jeg det klaffer fremover!

Har du bestemt deg for aa ta ett forsok til_

Ja, du har holdt på en stund, du også. Så kjedelig med avbrutte forsøk... Men nå når den cysten er borte burde det ligge godt til rette for et vellykket forsøk!

Vi får satse på at det er nå det skal bli full pott for oss begge :-) I løpet av et par uker er vi nok igang med vårt 8. forsøk. Vi har bestemt oss for å prøve en 3-pk hos Hausken. Det blir mye nytt i form av regime og medisiner, så jeg kjenner at jeg er spent og gleder meg litt. Det er lenge siden jeg har hatt den følelsen, så det er litt godt (det er ikke det at jeg ikke har gledet meg under forsøkene, men jeg har vært litt avventende og nøytral, for jeg har gjort det samme mange ganger nå.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...