☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Er såååå spent på dine vegne - både håper og tror det har gått bra i dag!!! Venter spent på resultatet nå )) Er ved godt mot!!!! Klem fra en som er dritspent og nervøs på dine vegne...
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Den samme beskjeden kommer fra meg min kjære venn-tenker masse på deg:) God varm klem fra meg:)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Næææææmen:) Snufs, jeg blir helt rørt av all omtanken fra dere kjære herlige jentene mine:) Ifølge div tabeller har jeg kommet frem til at jeg burde ligge minst på 7500 i dag og slik ble resultatene: På mandag var jeg ca 6+0/6+1-2 et sted. Da hadde jeg 19000 i hcg og i dag hadde jeg 35412! Så stigningen er kjempefin og gyn sa at noen gynekologer ville kanskje sagt at hcg er for høyt i forhold til at han ikke fant hjerteaktivitet på mandag, men han visste bedre sa han. Så han mente at jeg ikke trenger å engste meg og at dette kommer til å gå fint. Han spøkte til og med med at hadde han ikke visst bedre ville han trodd det var femlinger der inne:) Men det er altså ikke det altså Så da får jeg senke skuldrene og bare slappe av sp godt jeg kan frem til UL på mandag! Stooooor klem
så gla' Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Det er jo bare fantastisk Maddemor :-)) Men, hvordan kan du si at det ikke er fem der inne...he, he...Kan jo godt være to om ikke annet;-) Blir kjempespennende på ul mandag da. Da får du nok ganske sikkert se et bankende hjerte. Utrolig glad på dine vegne :-) Nå kan du gå helgen i møte med senkede skuldre, og bare nyte graviditeten. Ha en forstatt fin dag snuppa. klemme
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Gud hjelpe meg det var herlige nyheter det jenta mi:) Nå kan jeg også puste lettet ut.......hehe Klem fra meg:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2010 Åååååååå - så hærlig!!!!!! Deilig å kunne puste lettet ut )))) Holdt pusten jeg nå når jeg gikk inn og leste innlegget ditt - og så kom ett lettelsens supersukk fra meg - åh, nå er jeg glad på dine vegne Stoooooor klem fra
*anki * Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 Yes yes yes Maddemor. Det var det jeg visst. Så deilig helg du får no. Dette var virkelig strålende nyheter. Som du skrev i den andre tråden, Det går bra med oss begge denne gang. Klemme så masse til deg!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. januar 2010 #8 Skrevet 14. januar 2010 Tusen takk jenter:) Veldig veldig koselig at så mange bryr seg om meg! Nå håper jeg bare at dere andre også kommer etter meg og anki snart:)
Spira31 Skrevet 14. januar 2010 #9 Skrevet 14. januar 2010 Hei Madde! Husker du meg? Har ikke vært så aktiv her de siste mnd...måtte ha litt pause herfra, fortsatt ikke gravid...men har ihvertfall tatt svineinfluensavaksinen.. jeg hadde jo MA med utskrapning i beg. av august og 3 SA før det..så håper det klaffer snart... gratulerer så mye. klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 15. januar 2010 #10 Skrevet 15. januar 2010 Hei jente07, SAer+MA:) Så koselig å se deg igjen!!! Klart jeg husker deg! Vi skrev jo litt sammen etter MAen din. Så bra at du fikk tatt vaksina da! Nå er det bare å bli gravid igjen:) ja da, jeg vet "bare"..... Men jeg hååååper virkelig at det snart blir klaff for dere igjen og da skal dere komme i mål! Hvodan går det ellers da? går du på noe pergo, får du noe oppfølging nå, utredning? Jeg rakk ikke å ta vaksina jeg da. Hos oss var det massevaksinasjon 5.-7. januar, men jeg testet jo positivt på julaften, så da må jeg heller vente litt. Men har fått vaksinert sambo og gullet vårt i alle fall da:) Stooooor klem
Spira31 Skrevet 15. januar 2010 #11 Skrevet 15. januar 2010 Hei igjen! Jeg fikk utredning og både jeg og mannen tok kromonprøver i tillegg. De tappet 5 sånn rør med blod av meg! Det var fælt...og de fant heller ingenting feil med meg/oss på utredningen... Har ikke fått noe pergo, er det mest for de som sliter med EL? Burde jeg spørre om det? Hva koster det? Har vel egentlig bare fått beskjed om å prøve igjen og ta kontakt med gyn når jeg er gravid igjen.. går du på noe spesielt nå? Jeg prøver bidronniggele denne mnd, sist mens begynte på kvelden 2 jan, så nærmer seg vel EL nå, har ingen tester så måler ikke...men hadde sex igår kveld og skal nok ha det jevnt og trutt nå. hehe Klemmer fra meg:)
Carina har to små gull Skrevet 15. januar 2010 #13 Skrevet 15. januar 2010 Så herlig å lese Maddemor Denne gangen skal det nok gå din veg skal du se. Tenk om det er fler der inne?? det hadde jo vært litt skøy Du får oppdatere oss når du har vært på ultralyd, men det kommer nok til å gå helt fint Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå