Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har vært så heldig å fått en jobb gjennom en i familien. dette er en deltidsjobb (myye på kvelden). i går reiste min samboer ut i nordsjøen igjen og jeg er aleine med min 2 år gamle datter. jobber 2 dager i uken og jeg har ikke sjans til å få noe pass til henne. jeg er oppå dette kjempe dårlig, med hodepine hele dagen (tok parecet de 3 første dagene men funket ikke) og ganske kvalm. leverer min datter i barnehagen og går hjem å legger meg rett og slett!

jeg sendte en tekstmld til en jeg jobber med og forklarte at jeg var kjempe dårlig og skulle til legen i morgen, og kanskje få en sykemld. de vet ikke at jeg er gravid men vil ikke si det heller. hun i familien min som jeg jobber med har vært negativ til at vi skulle fått en nr. 2. lang historie, men jeg forteller ikke dem det før om leenge. jeg er snart 9 uker på vei.

men guud så dårlig samvittighet jeg har! for alle!

Fortsetter under...

Nummer 1: hvorfor har du tatt i mot en jobb med mye kveldsjobbing når du er alene med barnet i deler av tiden? Det kommer vel ikke som noen bombe at det blir vanskelig med pass når du skal på kveldsvakt og pappaen er borte???

Nummer 2: Er du syk så er du syk.. Da er det på sin plass med egenmelding eller sykemelding...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...