Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Maser mye om det mensbegeret jeg nå, men jeg blir snart gal! Det er jo så vanskelig å få det ut! Vet man skal oppheve vakumet, men selv om stilken stikker ut må jeg jo så langt opp ig inn for å få opphevet vakumet og få det ut... Det blir sikkert enklere etterhvert, men enn så lenge kan jeg bare ta det ut hjemme på toalettet, for det er liksom ikke overalt jeg kan sitte på huk på gulvet å kave med ett beger! Huff, syntes alle sier de er så fornøyde jeg, men jeg er jammen ikke sikker... (størrelse en passet forresten kjempefint, sitter på plass uten problem!)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Du kan bare klippe bort stilken. Bruk tommelen din og kom deg under begeret, press inn forsiktig og ta den ut.
Yo&La+spire Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Eg måtte også klippe av stilken, for den gnagde. Tar bare tak helt nederst med tommel og pekefinger og klemmer litt så vakumet forsvinner og så drar eg den ut (må bare passe på å gjøre det før den blir helt full da, for ellers renner det over når eg klemmer, hehe...) Trenger ikke sitte på huk på gulvet heller, eg sitter bare over doen på vanlig måte eg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå