Gå til innhold

HVA BETALER EN FOR VASKEHJELP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal intervjue noen som vaskehjelp i dag, vi tenker at personen skal komme 2 ganger i mnd.Hva gir en i timelønn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Rundt 120-150 kr timen burde være bra. Spørs om det skal være svart eller hvitt da.

Skrevet

kremt.....det er svart....trodde det var mer enn det,men pratet med ei som fikk hjelp gjennom kommunen og hun betalte 250kr i timen, det dekket hennes del. da er jo 150kr ikke så galt da..

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Ja, tror det er det som er normalt. 120-150 kroner er jo ganske grei lønn for ufaglærte, som gjerne den du skal ansette er... Jeg ville nok rundet litt opp mtp få arbeidstimer ift at hun må komme seg til og fra osv. Så det blir litt verdt det for henne=) Vi skal ha oss vaskehjelp, og tenker da på ca 150 kr.

Gjest sug lut
Skrevet

Vi har ungen som vaskehjelp, og gikk ut fra hva det var verd å få hele huset støvsugd og vaska en gang i uka, samt støvsugd en gang mellom hver vask. Så han får betalt 250 i uka, og da er det opptil ham hvor lang tid han bruker, så lenge huset er rent og ikke vi andre må vasse i møkk - eller vaskebøtter, for den saks skyld, han kan ikke begynne et sted og så ta to timer pause, selvsagt.

Skrevet

Hvor lang tid regner man at det tar? (to etasjer med stue, kjøkken, bad og tre soverom.) Vi betaler 350 kr pr gang, men er sikker på at hun ikke er der mer enn halvanne time. Vet noen hvor mye det koster hvis man ikke skal ha det svart?

Skrevet

hvordan vet vi hvor lenge de er der også?jeg vet at når jeg virkelig skrubber bruker jeg ca 4 timer på 2 etg hus,men det er jo ikke ofte det skjer:) så det tar vel om lag 2 timer pluss-minus da. har jo ikke lyst til å betale henne for timer hun ikke er der!

Skrevet

Ville gitt henne/han en fastpris med utgangspunkt i 200kr timen.Et rengjøringsbyrå tar mellom 250-300 kr.. så ca 500kr pr gang tror jeg

Skrevet

200 kr ville jeg i allefall gitt også-

Skrevet

Vi betaler 300 kroner for stue, kjøkken, gang, bad, 2 soverom. Bruker cirka 2 timer på det. Er kjempefornøyd med både pris og arbeidet som blir gjort.

Skrevet

Må nevnes at det var ikke vi som bestemte prisen, men vi fikk forslag om pris fra vaskehjelpen og vi godtok den.

Skrevet

Vi gir 320 kr og hun bruker ca 2-2,5 time. Ville aldri betalt så mye som 200 i timen, de har jo ofte mange boliger å vaske hver dag da, ikke bare en! Vår vaskehjelp vasker 3 leiligheter her vi bor hver tirsdag og tjener da ca 1000 kr for full arbeidsdag. Det er mer enn hva man tjener i mange andre yrker, i tillegg har hun da ofte ikke helt full arbeidsdag. Hun er kjempefornøyd hun!

Skrevet

Vi betaler 400 kroner per gang. Det er da 2 etasjer med 2 bad, 3 soverom, kjøkken og gang. Vet ikke hvor lang tid hun bruker per gang da, men synes uansett det er vel verdt pengene.

Skrevet

Vi betaler 120 kr timen. Hun bruker mellom 3,5 og 4 timer på vårt hus på 2 etasjer.

Skrevet

Ville bare si at det ikke er så grusomt dyrt å gjøre det hvitt. Vår vaskedame leverer skattekort til oss og vi betaler inn 30% til kemneren.

Skrevet

Hun får 125 kr timen utbetalt til seg.

Skrevet

Jeg betaler 100kr timen. Hun var her i dag og kommer igjen om 14 dager.. Hun vi har er helt super! Kjempe rask og kjempe flink!!! Blir strøkent etter henne.... =)))) I dag brukte hun nesten 4 timer. Da vasket hun 2 hele etasjer (inkl bad og kjøkken) + kjøkkenvinduet, glassdøra til gangen og skyvedøra til verandaen.

Vet vi betaler lite i forhold til mange andre sikkert, men det er hun selv som har satt prisen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...