Mummimamma(2 barn, 2 i vente) Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Da ble jeg brutalt og rått kastet inn her igjen etter MA i uke 11. Har bestemt oss for å prøve igjen straks jeg har sluttet å blø. Legen ba oss vente etter en mens, men leser at andre har begynt å prøve med en gang, og at dette rådet er gammeldags. Fikk litt ny giv når vi bestemte oss for å prøve igjen. Blir ikke så lett gravid, og er veldig spent på om vi klarer det igjen. Har fra før fått tvillinger der den ene døde 1 dag gammel, hadde 1 ivf i 2005 og fikk en liten søster, og nå hadde vi håpet på en liten søster eller bror igjen.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Uff, enda en uheldig sjel Så leit for deg, Mummimamma75 - husker deg - tror vi ble gravide omtrent samtidig i oktober, om mikke jeg husker helt feil? Jeg mistet i uke 7 (MA) i november Det er aldri noe hyggelig å miste en etterlengtet skatt - å jaffal ikke såpass "sent" i 1. trimester!!! ( Mista i uke 12 (MA) i 2005 å Håper du blir fort gravid igjen, da - har du vært til utskapning? Jeg fikk mensen 5 uker etter utskrapning, selv om vi begynte prøvinga rett etter jeg sluttet å blø (etter 4 dager!!!). Jeg orket ikke vente - så gjør det som føles rett for deg. Klart man vil bli gravid igjen så fort som mulig! Masse lykke¨til!!! Husk at det er lov å å være lei seg og sørge over den lille engelen som ikke fikk leve! Trøsteklem
Mummimamma(2 barn, 2 i vente) Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2010 Takk for svar. Ja vi ble nok gravide på likt i oktober en gang ja. Jeg hadde termin 30. juli. Synd det ikke gikk for deg heller. Vi får krysse fingrene og håpe det klaffer skikkelig nå på nyåret! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå