Gå til innhold

Kan CB tester bli (svakt) positiv rundt EL???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nærmer meg snart EL nå og i går kjøpte jeg meg to stk graviditetstester som jeg tenkte jeg skulle ha liggende frem til neste IKM.

Sist TR var litt merkelig, veldig lys og veldig kort ifht hvor mye og lenge jeg har TR. Tok en gr.test i går for å være sikker på at jeg ikke var gravid da jeg tenker at jeg skal begynne på pergo igjen fra neste mnd og så viser den ultrasvak positiv???!?!??!??!?!?!?!?

I dag er jeg på CD 10 og forventer EL i løpet av de nærmeste 3-6/7/8 dagene og i dag oppdaget jeg noe begynnende og lignende El-slim - da lurer jeg på om CB testen kan være sensitiv overfor hormoner i forbindelse med EL?? Har aldri hørt om det før, og tenker at det er lite sannsynlig... Noen andre som har hørt om det, eller har erfaring??

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

graviditetstester slår ikke ut på eggløsning. men EL tester slår ut på hcg.(graviditetshormon). om graviditetstestet ble positiv innen tidsfristen er du nok gravid. Ta en ny test i morgen tidlig du. men høres ut som at du er gravid ja. men da er du nå ett stykke på vei. Gratulere :)

Skrevet

men skulle tru testet skulle bli skikkelig positiv nå da.. hmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...