Gå til innhold

Søskenvogn eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter nr 2 til sommeren, da er storebror 2år og 4mnd, er så usikker om vi skal kjøpe søskenvogn eller ikke. er det noen som har erfaring? noe å anbefale? jeg har en softbag fra emmaljunga som jeg kanskje kunne brukt i søskenvogna i så fall...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får litt mindre aldersforskjell enn deg, men jeg velger å kjøpe søskenvogn. Tenker det blir greit hvis jeg vil gå til og fra barnehagen, og lett når vi skal til byen osv... Sikkert ikke noe must, men jeg har vogndilla da... hehe...

Skrevet

Hos oss blir det ca 22 mnd mellom hver, og vi har kjøpt oss søskenvogn... Var også litt usikker, siden jenta vår allerede nå heller vil gå enn å sitte i vogn. Men så kommer jo sommeren - og vi går kanskje på litt lengre turer i ferien, pluss at hun kanskje vil like vogna når lillebror er komt. Jeg har kjøpt en ganske billig en, slik at det ikke akkurat blakket oss helt.

Skrevet

Vi har 1,5 år mellom våre og har ikke hatt det store behovet av søskenvogna.. Men den er grei å ha de få gangene jeg er i byen alene eller på tur alene.. Det spørs jo veldig på behovet ditt, og om eldstemann skal gå i barnehage mens du er hjemme osv. Men kjøp en pent brukt til en grei penge, du taper mye på å kjøpe en ny og jeg tror ikke du kommer til å bruke den så mye ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...