Fra4til5!!! Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 ....av mamalari og adine_håper, men kanskje noen flere vil prøve? Har foreløpig termin 11.aug men lurer på om den lille kommer før termin? Våre to første barn kom 10 og 4 dager før UL termin. Hvilket kjønn får vi denne gangen? Og en liten test; hva har vi fra før? Min f.dato 310778 Min mann 020178
Sanna28 Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Hei, Jeg fikk opp termin 3. august. Jeg fikk opp to jenter og en gutt på dere. Jeg tenkte først at dere har en gutt og ei jente - og at dere får ei jente til nå... men så ble jeg litt usikker på om dere kanskje har 2 jenter og får en gutt... Kanskje... men føler meg veldig usikker på det akkurat nå..
Fra4til5!!! Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2010 Hei Sanna28! Takk for at du tok deg tid til å se på meg. Har en gutt og ei jente fra før, så kanskje det kommer ei jente til!? Spiller egentlig ingen rolle hva det blir, men er jo spent likevel Ser du forresten om jeg blir værende i jobben jeg har i dag etter permisjonen eller om du ser flytting på oss?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå