Mamma med jente født 07<3 Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Jeg er utrolig glad for å være gravid igjen, og er nå 6+5 på vei. Men den kvalmen setter meg helt ut. Kvalmen begynte i forrige uke og har gradvis blitt verre. Denne uken har det vært helt forferdelig. Har vært hjemme fra jobb to dager nå. Har fått time hos lege neste fredag med avtale om å komme innom før dersom det blir for ille. Jeg er kvalm hele døgnet. Da jeg var gravid sist hjelp det hvertfall å spise, men det gjør det ikke denne gangen. Jeg kaster ikke opp heldigvis. Det er slitsomt å være på jobb om dagene også, jeg henger over pulten (vi sitter i åpent landskap). Vil ikke at det skal komme ut at jeg er gravid enda. Har en datter på to år og det hjelper ikke at hun holder det gående om natten for tiden. Ikke funngerer jeg særlig godt på hjemmebane for tiden, og har dårlig samvittighet for det. Huff et lite klageinnlegg men det er godt å få det ut.. Men jeg er så happy for å være gravid og håper virkelig at spiren holder seg fast:) Sist var jeg kvalm til uke 15, og det er leenge til jeg er der;/
Bella75 Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 He, he...For et luksusproblem vi har:-) jeg er 7+5 og har vært dritkvalm i 3 uker nå. Kvalm hele tiden og har ikke klart å jobbe. Har en gutt på 2år som krever sitt og jeg må faktisk melde mye pass. Det er litt bedre hvis jeg ligger rolig men så fort jeg reiser meg er det pån igjen. Har du funnet noe mat/drikke som lindrer? Man må jo prøve å få i seg litt. Jeg spiser epler, kiwi, kalde og tørre vafler, kokte gulrøtter og ris. For en meny...Man må jo bare prøve å le av det for er jo bare lykkelig over å være gravid.... Lykke til med deg og skriv gjerne om hva legen sa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå