Gå til innhold

Svømmebleie - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe med noen svømmebleier å bruke i syden. Noen som har anbefalinger om merke? Eller har prøvd noen som absolutt ikke er å anbefale. Tror jeg kun har sett Libero og Huggies (?).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brukt begge typene i svømmehallen, synes ikke det var noe forskjell jeg. God tur!:)

Skrevet

Vi har også brukt begge. Libero var litt videre, det var eneste forskjellen. Så lettere å få dem på fordi vi har en litt tjukk baby. Men de andre sitter muligens noe bedre på når de først er på.

Skrevet

Jeg har ikke brukt engangs-, men vi har brukt Monkey Doodlez og Imse Vimse badebleier til babysvømming. De kan kjøpes på nettet (bleieboden fører Imse Vimse, Hippe Hippo har Monkey Doodlez), og noen butikker (blant annet Bånnsull) fører Imse Vimse badebleien.

Skrevet

Jeg skulle kjøpe en badebleie til lillemor fra Mother Easy og ble litt overrasket over at den ikke var foret. Trodde jeg kunne ha kun badebleie, men må ha tøybleie inni denne. Virka litt tungvint syntes jeg. Er det det samme med Monkey Doodlez og Imse Vimse?

Skrevet

Eller er det bare jeg som er treig i nepa...?

Skrevet

badebleiene er ikke foret, og skal heller ikke være tøybleie inni. har en badebleie fra imsevimse jeg skal bruke på babysvømming. bleien skal visst holde på avføringen. stusset også litt på dette når jeg fikk badebleien. syns det var rart at den kan holde på avføring.

Skrevet

Har lest litt om det nå, og sett at den skal holde i seg selv. Ja, får bare prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...