Gå til innhold

Nå er jeg lei.. :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er inne i pp10 nå. Blir like lei meg hver gang tanta kommer.

Hvorfor skjer det ikke noe? Har maaange tanker som går rundt i hodet hele tiden. Tenk om ditt, tenk om datt..

Syklusen varierer veldig en måned er det 3 uker, neste gang er det 6uker for å så bli 5 uker. Startet å teste med EL billigstrimler 8dager ut i denne syklusen og fikk veldig sterkt strek igår og idag. Nå ønsker jeg så sterkt at det går bra denne gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse lykke til :) har ikke erfaring med lang prøvetid, men gud bedre jeg kan tenke meg hvor ille det er. Man blir jo helt oppslukt, og så er det like mye håp og skuffelse hver eneste mnd..

Satser på at det klaffer for deg når som helst nå jeg! :))

Skrevet

Skjønner hvordan du har det. har gått slik med 3 uker å så neste gang lengere eller kortere, men håper det går bra for deg nå. Har enda ikke funket for oss, men vi prøver vær gang. Lykke til;) ikke mist motet

Skrevet

Du har min fulle forståelse!!! Synes det bare blir verre og verre for hver gang TR kommer... Er kjempelei meg og skuffa når TR kommer, når EL er overstått - stiger positiviteten til nye høyder og jeg er overbevist hver eneste gang om at denne gangen klaffet det - men neida, så kommer TR igjen og jeg detter laaaaaaaangt ned i kjelleren og blir sint, sur, skuffa og lei meg :(

Ville bare gi deg litt sympati - jeg vet hvordan du har det!! Vi må bare prøve å innfinne oss med at for noen tar det litt lengre tid... En dag blir det vår tur :)))

Jeg ønsker deg lykke, lykke til - håper spiren din vil sitte snart :)

Klem fra

Skrevet

Skjønner deg veldig godt! Man har jo så store forhåpninger og finner jo symptomer i hytt og gevær :P Dermed blir skuffelsen enda større... Men en dag er det full klaff, vettu!

Håper spiren sitter hos deg snart :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...