Jente 30 Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Hei! Venter mensen i dag torsdag 14.januar. Har de to siste dagene hatt en veldig liten blødning, startet natt til onsdag som lyserosa og i dag er det lysebrunt. Men det er som sagt veldig lite, viser kun på papiret. Kan dette være en festeblødning? Tok en test i dag tidlig, men den var negativ. Håper noen kan hjelpe meg med svar! Ha en fin dag!
Carina har to små gull Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Krysser fingrene for at det er festeblødning, men det kan jo også være starten på TR. Jeg spotter bestandig noen dager før IKM. Lyse rosa og brunt før den skikkelige blødningen slår til. Kan jo være at det var for tidlig å teste, sist jeg ble gravid som endte i en MA fikk jeg ikke positiv test på ikm dagen men noen dager etterpå. Du får oppdatere oss da:) Lykke til!
Jente 30 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2010 Nå har blødningen stoppet, etter 2 og en halv dag.... Så da får jeg bare vente og se hva som skjer. Takk for svar! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå