catty27 Skrevet 25. januar 2010 #26 Skrevet 25. januar 2010 Hei! Da er det nok bivirkningene jeg går og kjenner på også ja.. samme greier her, bortsett fra magen- den har til nå vært fin. Dvs når kvalmen kommer, så får jeg litt uggen mage også... ikke vondt, men rar.. Men ellers , så er den fin. Jeg er faktisk hjemme fra jobb i dag for å rett og slett roe ned, så er jeg klar for uken i mrg tenker jeg. Er i tillegg blitt forkjølet, så følte for sengen i ddag. Jeg var på UL på dag 10 og pga litt for tynn slimhinne, så økte hun dosen til 4 for dagen. Ikke godt å si hvorfor de ikke kunne øke den på deg.. du får spørre om det neste gang. Kan jo være at du var kommet for langt ja.. jeg var jo to dager før deg på ul og tablettene trenger sikkert noen dager på seg for å virke ?.. og eggene kan vel ikke bli satt inn for sent heller .. ? ikke godt å si..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #27 Skrevet 25. januar 2010 skummelt og dollypopp er meg ja ;-) Jeg begynner på tbl rundt 6.-7. feb tenker jeg. Morro om vi starter samtidig. D
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #28 Skrevet 25. januar 2010 u får holde deg i ro i dag da catty, så er du frisk og rask til fredag :-) Heier på deg!!
catty27 Skrevet 25. januar 2010 #29 Skrevet 25. januar 2010 hihi :-) jeg heier på deg i februar! :-))
Nea og juniors mamma Skrevet 25. januar 2010 #30 Skrevet 25. januar 2010 Dollypopp; Nå er ikke min syklus til å stole på, men om tendensen er den samme som de siste gangene er mensen forventet i uke 6, altså uken etter deg. Uansett i nærheten og den ferieuken vi skal ha uken i forveien skal gjøre godt. Fint å kunne lade opp i varmere strøk
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #31 Skrevet 26. januar 2010 Åh,det høres godt ut med ferie nå!!!! Jeg er så sliten for tiden så det hadde vært fantastisk. Kos dere masse!Hvor skal dere?
Nea og juniors mamma Skrevet 26. januar 2010 #32 Skrevet 26. januar 2010 Vi tar sjansen på Grand Canaria, alt er bedre enn kulden som herjer i Oslo for tiden. Det er også samboers siste permisjonsuke, så det er fint å kunne avslutte med en "utflukt" Hold meg oppdatert om hvordan det går med deg, jeg er helt dårlig i magen allerede. Er så redd for å ikke sitte med en positiv prøve i hånden....ja ja, sukk!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #33 Skrevet 26. januar 2010 Så deilig!Der har jeg vært en drøss med ganger:-) Håper dere får fint vær!! Er ikke så optimistisk jeg da,men håper vi kommer lengre enn denne mnd...!
kikkimi Skrevet 27. januar 2010 #34 Skrevet 27. januar 2010 Hei. Vi hadde ett ivf forsøk i aug-08 som resulterte i ei lita jente som nå er 8 mnd Har 7 på frys fordelt på tre strå. Var på volvat i oslo i går. Skal begynne på tbl i slutten av februar. Håper at det blir innsett av to friske fine eskimoer:) Men sjansen er vel kanskje litt mindre ved frys.... Blir en spennende tid fremmover. Lykke til alle sammen!
mipmip Skrevet 27. januar 2010 #35 Skrevet 27. januar 2010 Hei! Kanskje noen av dere kan hjelpe meg? Beklager detaljer her nå altså: Jeg skulle starte på tabletter første mensdag. Jeg har spottet i to dager. I dag morges var det rødt blod, men litt tjukt som kom. Jeg begynte å ta tablettene, men nå begynner jeg å bli redd for at jeg har startet på de for tidlig.... det har stoppet å blø, eller det kommer bare dråper nå og da. Er det noen som vet hvorfor man skal vente til første mensdag, er det bare fordi man skal være sikker på at man ikke er gravid når man begynner på de? (det er jeg ikke) Noen synspunkter, har jeg tabbet meg ut nå?
mammasgull Skrevet 28. januar 2010 #36 Skrevet 28. januar 2010 Da har jeg testet negativt..igjen... :( Raser ned i kjelleren.., såå kjipt!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #37 Skrevet 28. januar 2010 Neeeeeeeeeeeeeeeeeei:-( Dritt og møkk! Mange klemmer sendes herved til deg. Starter du opp igjen med en gang nå eller skal dere vente? Godt dere har flere egg da hvertfall. Håper du finner trappa om ikke så lenge! Klem
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #38 Skrevet 28. januar 2010 mipmip: jeg aner egentlig ikke men det høres ut som du kanskje begynte litt tidlig ja. Var du ordentlig i gang den dagen du begynte på Progynova? Grunnen til at man begynner når man gjør er vel bare for å påvirke eggene så tidlig som mulig. Ring sykehuset og hør du. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå