Gå til innhold

Flott oppmøte!!!

Anbefalte innlegg

Det gleder meg at så mange dukker opp på treffene=) Det er jo et tegn på at de datoene passer for de fleste. Vi var 3 fra forrige treff og hvertfall 15 nye fjes! Jeg fikk ikke hilst på alle, men jeg håper alle hadde det fint. Jeg har vrengt hue 30 ganger i natt og tenkt på et mer passende sted i og med vi er så mange, men kommer rett og slett ikke på noen sted. Katti er stort, men jeg skal prøve og ringe katti og be om at de holder av hele veggen ved sofaen der neste gang. Bekkenløsning og de stolene var mindre behagelige, så da kan de som har trøbbel med sitt kjære bekken sitte litt mykere.

Hvis noen lurte på hvem jeg var så var det jeg som satt inntil stolpen med tung lugg og i svarte klær. Bestevenninna mi var ho i det blå skjerfet. Neste gang vet jeg at det hvertfall en som muligens har født og håper hun har med seg sin baby. Vi satser på at ho slipper overtid vel;O) hehe...

Da sees vi på neste treff 17 februar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141272536-flott-oppm%C3%B8te/
Del på andre sider

Fortsetter under...

YESSS, 17 februar er hvertfall jeg ferdig ;)

Kanskje vi skal lage en facebookgruppe for oss som har vært på disse BIM-treffene også. (Hvis flesteparten er på facebook?)

:)

Kanskje enklere etterhvert å holde kontakt og bli bedre kjent der?

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...