idamamma-00 Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 ... er det noen som vet hvor det lønner seg å kjøpe denne? Mange som reiser til Sverige for å kjøpe vogn hører jeg + at det finnes en del nettbutikker, men jeg har søkt meg blå på nettet og nå er jeg bare lei av å bruke tid på det... Nå tenkte jeg bare høre om noen har noen tips her, viss ikke går jeg til Barnas Hus og kjøper den;))
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Hei. Vognen fins kun i en butikk i Sverige, i nærheten av Malmø. Vi tenkte også å ta oss en tur over grensa for å handla vogna, men endte opp med å kjøpe den på barnas hus når det var så langt unna. Bruker jo like masse penger på bensin ned dit, som det vi gjør på det ekstra den koster oss her i Norge. I tillegg har vi muligheten til å reise i butikken dersom det skulle dukke opp noen problemer med vogna. Vet også noen bestiller over nett fra tyskland tror jeg det er, men igjen, der blir det vanskeligere å dukke opp i butikken dersom noe er galt. Lykke til med vognvalget ditt
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Vi kjøpte på finn.no. Det er det hvertfall en del å spare på
idamamma-00 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2010 Brukt mener du? Jeg har søkt etter brukte vogner også, men ikke funnet den TFK vognen med hardbag som vi ønsker i dette området iallefall... Tenker vi ender opp med å kjøpe den på Barnas Hus, vi har tenkt å få flere barn også, så greit da har vi sikkert vogn som holder til neste også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå