Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk negativ test på morningen i dag, det er 18 dager siden jeg og mannen min hadde samleie uten prevensjon.

Men jeg har såååå vondt i magen/ryggen. Mest på venstre side av magen og masse murringer. Har hatt det sånn i 1 uke nå..

Fikk time hos legen på mandag men synes det er så lenge å vente.

Noen som kan gi meg gode råd her?

Noen som har opplevd det samme og alikevel vært gravid? Har jeg testet for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan være i grenseland. Sædcellene kan leve i nesten 1 uke slik at det er godt mulig befruktningen din er skjedd noe senere enn du regner utifra. Du vil uansett ikke kunne regne med korrekt test før min 14 dager fra befruktningen fant sted. Altså det er ikke sikkert du vil få korrekt testresultat før om 3-4 dager. Test om morningen. Smertene ville jeg sjekket opp. Men trenger ikke være noe, Jeg har hatt menssmerter rundt den tiden du opplever det nå. Har trodd mensen kom men så viste det seg at jeg var gravid.

Lykke til og hold oss oppdaterte:-)

Skrevet

Til Tezz: Jeg har veldig uregelmessig mens etter forrige svangerskap. Har ei datter på 13 mnd, så jeg vet ikke når den egentlig skal komme. Hadde siste mens i slutten av november men den er som sagt veldig uregelmessig.

Bare hater å vente..

Skrevet

Skal holde dere oppdaterte - jeg er så spent!!

Skrevet

Så spennenede!!

Hvordan test tok du? Clearblue med ukeindikator slår ut litt før billigtestene så du kan jo eventuelt prøve den =O)

Skrevet

Det var clearblue jeg prøvde - har egentlig mistet håpet nå.

Murringene er der enda men jeg er nok ikke gravid likevel, har bare følt det så sterk de siste dagene.

Ja ja den som venter får se..

Skrevet

Åneeeeeeiii nå kom det blod på papiret da jeg var på do, så da er det vel mensen som melder sin ankomst.

Ja ja, takk for meg og masse lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...