katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Hei vennen. Tenker på deg hele tiden. Hvordan går det egentlig med deg? Egentlig dumt spm da jeg vet du har noen knalltøffe dager. Du har ingen mulighet til å komme inn litt før? Ville tro det var lettere å se noe nå! Bare forklar at mannen skal ut å reise. Men husk at jeg stiller opp om du trenger meg. Det er det venner er til for. Stooor klem fra meg som er blitt veldig glad i deg.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Heia:) Vet du, det går veldig fin med meg, så det var ikke noe dumt spm. Jeg føler fortsatt at alt er som det skal; puppene er ømme, de har vokst, brystvortene er litt brune i kanten, jeg har blodårer synlig over hele brystkassa, jeg har stikkinger og strekkinger nedi der, jeg er sååååå trøøøøøøtt, svimler litt, i dag har jeg vært litt kvalm og de siste dagene har jeg begynt å kjenne at bekkenet vistnok ikke har tenkt å spille på lag med meg denne gangen heller.... Så alt i alt så tilsier aller symptomene mine at alt er ok og magefølelsen klarer ikke å vippe til å bli negativ:) VAr på sykehuset og tok ny hcg-prøve i morges og skal ringe gyn e. kl 14 for å få resultatene. Skal jo gjerne innrømme at jeg er DRIIIITSPENT på resultatet! OI, nå kom jeg på at jeg må inn og sjekke på hcg-tabell hvor jeg bør ligge på resultatene. Hvordan går det med deg da vennen? Har frykten begynt å slippe taket eller er det på sitt verste for deg nå i disse dager? Det var vel rundt denne tiden det ikke gikk så bra sist? Du skal vite at jeg tenker mye på deg om dagen og vil gjerne treffes en dag og kjatre masse med deg for det er sååå koselig å være sammen med deg:) Jeg føler bare at jeg må bli ferdig med neste mandag før jeg klarer å være helt sosial igjen hvis du skjønner..... Stooooooor klem fra meg:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2010 Vet du hva vennen... det skjønner jeg veeeldig godt. Vi har god tid til lunsjer osv etterhvert. Først skal vi få et pos.resultat. Kjempeflott at du har symptomer, et godt tegn. Magefølelsen her er og god. Hos meg har redselsen nå sluppet taket. Jeg vet nå at det vil gå bra regner jeg med. Samme sa gyn. Nå er jeg akkurat forbi sist, og det er en lettelse. Formen er så som så. Spyr mye og er veldig uggen og trett og vondt bekken. Men det overlever jeg. Blir mye sofasitting og tv-titting da jeg har forbud om å ut å gå hehe. Men da holder bekkenet seg i sjakk i allefall. Send en sms når du har resultatet idag. Stooor klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 SÅ bra at du har begynt ¨å slappe av litt:) Veldig godt å høre vennen:) Men så rart at du fortsatt er så dårlig da! Kvalmen burde begynne å slippe taket nå. Men utrolig hva man går i gjennom for å få sine søte små Alt gikk jo bra med mine prøver i dag også, så jeg slapper mye mere av nå Nå skal jeg ha meg en powernap før jeg stikker i bhg og henter gullet:) Stor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2010 Gjør du det etter de fantastiske nyhetene!! Jo kvalmen er fæl, men tåler det!! Spydde 6 mnd med sønnen og 9 mnd med jenta så her er d ikke sikkert det går helt over. Får bare ta en dag om gangen. Klarer i allefall å holde meg våken et par timer lenger om kveldene nå hehe. stooor klem. kos deg med lillegull etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå