midlin Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 I går startet vi endelig prøvinga. nå kjører vi løpet fullt ut. det er en deilig følelse å vite at vi endelig er prøvere. håper vi får det til kjapt;) Jeg har begynt å pusse opp barnerommet allerede. vi gleder oss kjempemasse. også gifter vi oss i mai neste år, og da håpet vi å ha en liten en til da:) Også gleder jeg meg til å følge alle dere andre her inne på den store reisen vi skal gjennom. Lykke til alle sammen;)
moonchild Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Så koselig Har du barn fra før? Sjekk ut profilen min, så ser du adresse til min gravide blogg
Carina har to små gull Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Hei og velkommen Håper du slipper å være lenger her på bli gravid og fortsette ferden inne på 1 trimester. Men alltid koselig når det er nye som kommer hit Du får ha msse lykke til
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Hjertelig velkommen skal du være Alltid koselig med nye folk!!! Lykke til med prøvingen - måtte du være heldig å få klaff fort Kos deg med prøvingen
moonchild Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Jeg glemte å skrive at jeg var ny jeg å, hehe.. Jeg får ikke startet med prøvinga før jeg får mensen. Venter og venter. Var hos legen i dag og fikk bekrefta at jeg hadde hatt en cyste som sprakk. Så derfor jeg hadde murring i flere dager uten at TR kom. Legen sa jeg sku fortsette å ta g-tester hvis TR ikke kommer.
Ainahel1 Skrevet 14. januar 2010 #6 Skrevet 14. januar 2010 velkommen til dere som er nye prøvere håper 2010 er året det klaffer for oss her inne =D
midlin Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2010 Vi har ingen barn fra før, så det blir første..blir veldig spennende.. ejg venter eggløsning de nærmeste dagene nå.
vilhamangebarn<3 Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 Håper det klaffer Jeg fikk mensen i går, så jeg må nok vente... Det blir vår første pp neste mnd
midlin Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2010 Så spennende da;) Masse lykke til med prøvingen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå