Påtidemedentil Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Hvordan kjennes egentlig det? jeg er 4 uker på vei, å har ikke kjent noe til det.. men ikveld har jeg kjent litt.. akkurat som jeg har trent litt, å er stiv.. sånn kjennes det ut :/ ikke vondt, bare når jeg tar på de.. hmm... rare greier.. brystvortene er litt vonde, men husker ikke om de alltid har vært sånn:/ hehe
En Prins + Prinsesse Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 jeg er også 4 uker på vei å har heller ikke ømme pupper.. hadde det med forrige når jeg var 4 uker, å det var ikke vondt når jeg ikke tok på de... da var de sånn ømme å ta på, å brystvortene var rare lissom.. vanskelig å forklare.. jeg kjente veldig godt at de var ømme.. men det kan jo komme senere også det da.. du er jo bare 4 uker =) går å venter på det selv egetnlig.. hehe
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 hehe det er litt slik du beskriver stive, akkuratt som om du har gangsperr der på en måte! Hvis jeg tar på/dytter i mine , er det akkuratt som om jeg har blitt slått kjempe hardt der hehehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå