Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Så utrolig morsomt å lese her inne, er utrolig imponert av deg! Lurer på om du kan ta deg tid til å se på meg. Jeg er født 13.11.89 og har termin 18. mai med tredje barnet. Lurer på om du kan se når jeg føder? Hvilket kjønn? og om fødsel går greit? (redd for å ikke komme til sykehuset! raske fødsler og lang veg) og om jeg kommer til å få flere barn. ev. når? mange spm. men veldig nyskjerrig.!
Sanna28 Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Hei, Jeg får opp 16. mai på deg. Jeg tror det går helt fint og at dere får god tid til sykehuset. Det kommer til å gå rolig og fint for seg. Jeg er litt usikker på når det er på døgnet, men det er en periode det er lite trafikk på veiene, så du trenger ikke å være redd for å bli sittende i kø. Jeg fikk opp 2 gutter og ei jente på deg. Jeg vet ikke helt hva du har fra før av. Jeg fikk opp gutt og jente - stemmer det? (Jeg fikk opp tvillinger på deg. Er de det?) Jeg tror du får et barn til. En gutt. Han kommer om ca 3-5 år. Tar du tran/omega 3? Jeg fikk opp noe rundt det her som jeg er litt usikker på hva betyr.... Jeg fikk også opp noe i forhold til hudproblemer. Jeg tror det kommer av noe du (eller et av barna dine) spiser. Er dette noe du kjenner igjen? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 har et håp om å få før 17. mai, og ikke akkurat 17. Største jenta mi har bursdag på 17. mai. Jeg har to jenter, ei født 2007 og ei født i 2009. Tror jeg venter en gutt nå ja, og ikke tvillinger. Jeg tar ikke tran, omega3. Men barna mine gjør det. vet ikke hva det kan bety. Minste jenta har eksem og har akkurat hatt vannkopper.. veldig spennende..ser du mer? sendte deg en mail, var inne på siden din.
Sanna28 Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Hei, Så jeg hadde fått en mail, men den havna i spam-filteret... Også ble den borte for meg da jeg merket den som sikker og skulle få den over i innboksen... Send den gjerne en gang til! Jeg er borte i helga, så kan hende jeg ikke rekker å svare deg før til uka.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 sendte den på nytt, venter spent på svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå