Gå til innhold

Tidlig ultralyd i dag:-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på tidlig ultralyd i dag, har hatt og har blødninger innimellom. Var kjempe engstelig i forkant av ultralyden og hadde vel egentlig overbevist meg sjøl på at det ikke var noe der! Etter å ha forklart for spesialist vedr. blødninger nå + en abort i august, virker det som han og er usikker hva han kommer til å finne.

Men i det spesialisten kommer på plass med innvendig ultralyd, sier han: NEIMEN, morn du:-)) Og der blinker et knøttlite hjerte imot meg, hjertefrekvens på 141:-)))

Er så utrolig glad og krysser fingrene for at knøttet holder seg fast og at det er friskt:-)

Fikk endret termin litt da fra 8+2 til 6+5, men spesialisten sa at maskinen underestimerte litt så forhåpentlig er jeg et sted midt imellom. Vi vil jo alle helst komme igjennom de første 12 ukene fortest mulig:-)

MEN så lenge lilleknøtt har det bra så er jeg SUPERFORNØYD:-))

Har vært super engstelig for blødningene og har nesten ikke turt å gå på jobb når blødningene har startet, men spesialist beroliget med at om det skulle ende i en abort så var det ingenting jeg kunne gjøre for å unngå det. Da var det forutbestemt, og kom til å gå til grunne uansett om jeg bare slappa av. Og man får jo på en måte være glad for at kroppen klarer å ordne opp sjøl, når det ikke er liv laga!!

Så nå håper jeg å komme igjennom de neste ukene uten for mye bekymringer vedr. blødningene. Han sa også at så lenge det var bare litt blod, og blod på papiret under toalettbesøk var det ikke noe å engste seg for. selv om det var ved hvert eneste dobesøk, så lenge det ikke var mengder som ved mens sammen med smerter!!

Håper innlegget kan berolige andre i samme situasjon:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

=) Gratulerer håper jge er like heldig=) Har du maneg symtomer, jeg har ingen=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...