Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Datteren min på tre måneder sliter litt med å få i seg mat og har allergi. Hun har fått skrevet ut to typer melk. Den ene koster 4600 for 33bokser a 100ml. Denne må hun ha 6-8 bokser av per dag og den andre koster 680 per boks og varer i to dager. Hvis vi kniper litt. Dette vil bli tilbakebetalt av nav men de må godkjenne vedtaket og det tar litt tid. Det blir jo veldig dyrt med 8000kr uka og det haddehjulpet å ikke betale huslånet en mnd. Er det ok å spørre banken om dette og tror dere at de sier ja når situasjonen er sånn?
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 vet ikke om de kan fryse selve lånet, men rentene kan fryses... slik at dere bare betaler avdragene...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Lån i banken kan fint fryses,både avdrag og renter:) Vi gjorde dette når det knep en måned her.
Hyacinth Bucket Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Jeg hadde sagt ja i denne situasjonen. Skriv en søknad til banken. Går sikkert fint. Lykke til!
Kleint Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Uff da, denne svir nok litt kan jeg tenke meg. Det var ikke noe billig melk barnet ditt måtte ha:) Lykke til, det går nok fint!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #6 Skrevet 14. januar 2010 Uff da, det var dyrt. Vil helt sikkert tro at banken din vil være behjelpelig hvis det bare er snakk om en mnd. Og til deg som sa det med å ikke betale renter, kun avdrag, det er nok heller omvendt. Og da hjelper det ikke så veldig mye hvis det er et stort boliglån, da mestaparten av betalingen går med til renter.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 Så sant dere har et rimelig godt forhold til banken deres, dvs ikke misligholdt noe tidligere, skulle det overhodet ikke være noe problem.. Ring og prat med saksbehandleren deres.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #8 Skrevet 14. januar 2010 Avdragsfritt kan dere få, for et år om så er. De har blitt veldig strenge på å fryse lån, men det kan jo hende at deres bank ser situasjonen og hjelper dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå