Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å skjule at man ikke får lukket buksene. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Så her inne for en stund siden at noen hadde sett det på H&M. Noen som vet hvor det kan kjøpes på nettet?

Forrige gang jeg var gravid var det veldig mye snakk om et trekantet "innlegg" som kunne festes mellom knappen og knappehullet når man ikke lenger kunne lukke buksen. Noen som vet hva jeg snakker om?

Jeg orker ikke å gå med mammabukser som går over magen, føler meg helt kvalt av det denne gangen.

Fortsetter under...

Skrevet

Jepp, lette litt og fant det på mammahuset.no.

Skrevet

finnes lave mammabukser, som går under magen :) jeg har 2 slike :) bruker bare lang topp til :)

Skrevet

Ja, jeg har ett par sånne, men synes ikke de er noe gode heller. Vil heller bruke mine egne klær denne gangen. :-)

Skrevet

Jeg har sett slike magebånd både på h & m, www.lilleprinsen.no og www.mammahuset.no.

Jeg har også sett de der trekantene du snakker om, sto og holdte dem i handa på den kule mage, men bestemte meg for å ikke kjøpe.. De gamle buksene mine er for trange i lårene uansett :-S Tror den kule mage har nettbutikk også, men med mye dårligere sortement... Jeg fant de trekantene på den butikken de har på Majorstua i Oslo..

Skrevet

De har sånne bånd på ellos/josefsons. Mulig du får kjøpt de på nett fra HM, mener å ha sett de. Er ikke så dyre her som hos baby-forhandlerne! Rundt hundringsen i motsetning til 3-400 på bl.a.babyproffsen... Veldig kjekke til gravidbukser som er litt for store i magebåndet også -sånn at de ikke ramler av!

Annonse

Skrevet

aaaaaaaaaaaaaaaaaaah lurt :)

Skrevet

jeg kjøpte et bellaband på babyshop. verdt pengen, super deilig, også kan en jo bruke de vanlige klærne en stund til :-)

Skrevet

jeg kjøpte et slik magebånd på ellos.. og det var i et one-size.. og båndet skulle passe alle stod det.. greit nok at det passet meg, men for de av dere som er veldig små fra før så tror jeg ikke det båndet passer før i slutten av svangerskapet.. jeg ville ha gjettet at båndet var str L-XL.

Skrevet

Kjøpte bellaband på butikken på Majorstua, og de får en på nett også. Anbefales - superdeilig og støttende, og som noen skriver under, holder de inne gravidbukser som er for store rundt magen.

Kjøpte str. M som vanligvis passer meg, og det gjorde det også, så antakelig er de temmelig normale i størrelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...