Gå til innhold

er ikke jeg heldig? :)

LilleToa <3 AugustBaby på vei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har svigermor boende opp en trapp og hun er knallgod til å lage mat! og hun roper alltid ned til oss om vi vil ha også (jada, vi er bortskjemte). men i dag har jeg vært SÅÅÅ dårlig, både sulten og kvalm på en måte, og har ikke hatt noe lyst til å gå ut på kjøkkenet for å lage meg noe. da roper hun ned til meg og spør om jeg vil ha hjemmelaget kinesisk mat!!!! kyllingfilet, ris, og en sursøt "gryte". mmMMMmm det var såå godt! selv om jeg holdt på å spy da jeg tok første biten :) hehe...

men da var kvelden min liksom reddet :) min samboer har reist offshore i dag og skal være vekke i 2 uker. hvem skal da lage mat til meg? :o

jeg HATER å lage mat.... og det blir ikke lagd noenting til bare MEG her. da er det ikke gale å ha noen som passer på meg der oppe ;) hihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du har det topp......skulle også ønske jeg hadde noen som ropte når maten var klar....:-)

Skrevet

Heldig du ja! Er hun til utlåns? ;)

Skrevet

så heldig du er, skulle ønske noen ropte på meg når maten var klar.. heeh

Skrevet

hehe ja det hadde vel vært noe det ;) hehe... veldig deilig... men ikke så lurt å bli for godt vandt da! :D jeg "sutrer" bare jeg må lage en middag nå liksom. men så hater jeg virkelig å lage mat også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...