LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 har svigermor boende opp en trapp og hun er knallgod til å lage mat! og hun roper alltid ned til oss om vi vil ha også (jada, vi er bortskjemte). men i dag har jeg vært SÅÅÅ dårlig, både sulten og kvalm på en måte, og har ikke hatt noe lyst til å gå ut på kjøkkenet for å lage meg noe. da roper hun ned til meg og spør om jeg vil ha hjemmelaget kinesisk mat!!!! kyllingfilet, ris, og en sursøt "gryte". mmMMMmm det var såå godt! selv om jeg holdt på å spy da jeg tok første biten hehe... men da var kvelden min liksom reddet min samboer har reist offshore i dag og skal være vekke i 2 uker. hvem skal da lage mat til meg? jeg HATER å lage mat.... og det blir ikke lagd noenting til bare MEG her. da er det ikke gale å ha noen som passer på meg der oppe hihi...
zadine Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Høres ut som om du har det topp......skulle også ønske jeg hadde noen som ropte når maten var klar....:-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Heldig du ja! Er hun til utlåns?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 så heldig du er, skulle ønske noen ropte på meg når maten var klar.. heeh
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2010 hehe ja det hadde vel vært noe det hehe... veldig deilig... men ikke så lurt å bli for godt vandt da! jeg "sutrer" bare jeg må lage en middag nå liksom. men så hater jeg virkelig å lage mat også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå