Gjest Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Jeg hadde hjemme-alene fest med 20-25 venner. Mamma og pappa overnattet borte slik at jeg fikk ha huset for meg selv. Vi drakk hjemmelaget vin og Galliano-shots. Vi danset på bordene, klinte, noen hadde seg på dass og oppå fryseren. Noen gråt og noen kranglet. Han som er mannen min i dag klinte med ei venninne av meg, enda jeg hadde planlagt at han skulle kline med meg (men jeg kom for sent). Da ble bestevenninna mi sint på mine vegner (kun hun som visste at jeg var interessert i han), så hun tok en golvmopp hun hadde tørket vin med og smurte mellom ansiktene deres så de skulle slutte å kline;) Mange sov over, og dagen etter reiset vi halvfulle på skolen til gymtime. Ble kastet ut fra timen ganske kjapt, og dro hjem for å sove ut;) Glad jeg ikke er 18 år lenger:)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Å fytte fy... 18årsdagen min er vel det 'verste jeg har vært med på tror jeg!:-O Ung, gav meg beng i det meste og virkelig levde livet. Jeg hadde bursdag en lørdag, så jeg og mitt søskenbarn begynnte kvelden rolig med en flaske champagne, vin, øl og en halv flaske vodka, så dro vi ut på byen og drakk som om det ikke kom en morgendag. Jeg dro hjem i 2 tiden, satt meg i badstuen og fortsatte på den halve flasken med vodka, så kom en kompis innom og joinet meg, så vi drakk vodkaen og en flaske Bacardi. Jeg våknet søndagen i senga mi i tredje etasje uten ett eneste minne om hvordan jeg hadde kommet meg fra badstuen i kjellern og opp dit. Så på kvelden var det påan igjen, ut på byen i 23-tiden med noen klassevenninner hvor en gjeng med karer spanderte ca 8 halvlitere på meg (såvidt jeg husker) også dro vi til den ene (noe lugubre) klassevenninnen min etterpå, hvor de satt og røykte hasj. Ja dette måtte jo prøves i dritfylla, lurt......... Jeg endte opp med å henge noen timer over doskåla å rope på elgen før jeg klarte å ringe en av guttene jeg bodde sammens med i huset, om han kunne komme og hente meg. Joda det kunne han, så jeg gikk fra klasse-venninna å til plassen han skulle hente meg, ca 300meter bortenfor...tror jeg brukte en halvtime dit, for gikk seriøst i sikksakk bortover hele veien. Så var det hjem, spise også sov jeg hele mandagen og brukte tirsdag på å pleie fyllanervene...:-/ HERREGUD jeg er glad jeg ikke skal fylle 18 år flere ganger!
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 jeg er 19 år nå, og da jeg fylte 18 år hadde jeg en datter på 7 mnd. jeg og samboer lagde mat hjemme og jeg fikk kake av mamma og svigermor! kjempe koselig jeg klarer ikke å drikke alkohol, kan telle på hånden hvor mange ganger jeg har vært full. blir så ufattelig dårlig av det, kan ligge i 3 dager etterpå. det synes jeg ikke en kveld på byen er verdt og bra er det! kan jeg kose meg hjemme med en film og god mat mens mine venner er dritings og ikke husker noenting dagen etterpå
Tante Blås Squaw Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Uff, glad det er lenge siden! *flau* Jeg tilbrakte dagen i fin kjole, sexy undertøy og altfor mye sminke, mens jeg ventet flere timer hos venninna mi på at kjæresten min skulle komme og hente meg. Da jeg tilslutt ringte ham, sa han "jeg er for fyllesjuk til å henge med deg idag." Nice!
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 hehehe dere har virkelig tatt dere ut altså
Makko med to små gutter Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 hehe få meg til å føle meg gammel!!!!! -Jeg husker rett og slett ikke! Savner riktignok heller ikke å være 18, så det er ikke et problem :-)
b10na&lillegull Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 Var på byen med noen venner. Ikkenoe spektakulært, men morro =)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 13. januar 2010 #8 Skrevet 13. januar 2010 Først i senga mi med 5 familiemedlemmer rundt som hadde med kake og gaver. Deretter i oppkjøringsbilen, slik at jeg fikk lappen. Deretter på polet, siden jeg bare måtte kjøpe min egen drikke. Så butikken hvor jeg hamstret øl. Deretter var det familiemiddag med slekta, før jeg stakk på hytta med over 30 venner hvor vi gjorde ting som 18-åringer flest. Drakk, spydde, klina, dansa, kranglet og alt som hører med. Kjenner ikke at jeg savner den tiden.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. januar 2010 #9 Skrevet 13. januar 2010 jeg husker ikke, men kjenner jeg meg selv rett så var det nok noe sånt som "en kveld med venninner og noen øl der vi pratet tulleball"
♥Nemi♥ Skrevet 13. januar 2010 #10 Skrevet 13. januar 2010 Jeg dro ut på puben, ble kjørt hjem for jeg var så dårlig i magen. Haha, lite visste jeg at jeg skulle være så dårlig, leeeenge.. For seks dager etter fant jeg ut at jeg var gravid:)
det er berre mordi Skrevet 13. januar 2010 #11 Skrevet 13. januar 2010 Huff.. Jeg husker ikke jeg heller.. Var sikkert full...
erteposen + 4 Skrevet 13. januar 2010 #13 Skrevet 13. januar 2010 Jeg hadde aldri overlatt huset mitt til 18-åringer som skal feste. Snille foreldre du har!!! Jeg var i Seattle, og var ute på en grunge konsert med lilla hår, grønne docks, rutete flanellskjole, fiskenettstrømper og med falsk leg. drakk jeg rødvin.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 13. januar 2010 #14 Skrevet 13. januar 2010 Jeg er 19 år og på 18års dagen min hadde jeg en datter på rett over 1året.. vi feiret i leiligheten vår og mine foreldre, bror og søster med sønnen sin var på besøk hos oss hele helgen var kjempe koselig.. koste oss med kaker og slikt.. vi bodde i en annen by da så det var sjeldent de kom på besøk..
Julie- Skrevet 13. januar 2010 #15 Skrevet 13. januar 2010 Jeg lå på sofaen med vondt i rompa;P 11 dager siden fødsel, og det kjentes ut som om min lille hadde kommet ut bakveien. AU:P Sånn forøvrig hadde vi familieselskap og besøk av gode venner:-) Ordentlig koselig dag!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #16 Skrevet 14. januar 2010 Til erteposen: Vet du refererte til HI her, men er da ikke alle 17/18åringer som bor hjemme heller da.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #17 Skrevet 14. januar 2010 18-års dagen ligger godt fortengt langt bak i hodet! Huff,fikk nesten fyllenerver bare av tanken!!!!!
Gjest Skrevet 14. januar 2010 #18 Skrevet 14. januar 2010 Feiret hos morfor og morfar. Familiemiddag med hele storfamilien, morfar holdt høytidelig tale og full pakke. Etterpå var det fest på byen sammen med venninner etterfulgt av reprimande fra morfar da jeg kom full hjem.... hehe! Det var gode tider det;)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #19 Skrevet 14. januar 2010 "feiret" 18 års dagen med å få positiv test...........
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #20 Skrevet 14. januar 2010 Dro ut på byen med gode venner, og bare koste oss. Helt til ei psyko bitch kom og ødela hele kvelden med drama-hysteri og hyperventilering. Fulle meg ble jo såklart sint, og ga henne en over kjeften. Heldigvis var det HUN som måtte i fyllearresten, ikke meg ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #21 Skrevet 14. januar 2010 Den dagen var jeg på sykehuset for å ta en undersøkelse. Siden dette sykehuset lå ett stykke unna kjørte min far meg og han ville på sightsing etterpå. så vi kjørte rundt og rundt, tror ikke jeg fikk med meg hvor vi egentlig var. Brukte resten av dagen til å sove.... Så en skikkelig dag å juble over, tror kjæresten min var innom eller muligens sov over. Men litt usikkert....
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #22 Skrevet 14. januar 2010 Drita full på lokal puben, hvor jeg forøvrig hadde vært drita full x antall ganger før.. Godt man ikke er 18 mer.. Blir helt sliten av tanken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå